Isnin, 4 November 2019

CARA MEMBACA BERITA








INGAT 

CARA

BACA

BERITA

PKR tidak bermasalah, tegas Anwar Ibrahim

PRESIDEN PKR Anwar Ibrahim menegaskan partinya tidak bermasalah sebaliknya tanggapan parti itu ada masalah datang dari sikap kelompok kecil ahli dan pimpinan parti.

Sikap dan tindakan kelompok kecil itu bagaimanapun tidaklah boleh dipakai untuk menghukum parti sebagai bermasalah, katanya ketika berucap di Konvensyen PKR Wilayah Persekutuan hari ini.

Jelas Anwar, beliau tidak mahu tanggapan negatif terhadap parti menjejaskan tumpuan ahli untuk komited pada agenda reformasi untuk rakyat.


KALAU TAK

ADA MASALAH

APA PERLU 

SIBUK KATA

TAK ADA

MASALAH
KAH KAH KAH



BERITA LEBANON

---------

3 ulasan:

Makannasi berkata...

Ok la boleh terima pkr ada masaalah... takda masaalah nak terima pkr bermasaalah..kah 45x

Tapi kalau berita polis kata takleh buktikan azmin dalam semburit tu.. maknanya apa???? Kah 3x
Kalau mahathir kata azmin semburit bukan masaalah.. MAKNANYA APA???
KAH 3x

Tanpa Nama berkata...

Yang sekelompok kecil tu kamu lah abang non oi. Baca bibir saya, cermin diri. Macam lah tak tahu, kalau pa chu cheng berbaring hanya akan pancut ke muka sendiri.

Daniel Hadi berkata...

Dulu zaman blog.. Byk blog pembangkang yang aku follow (Sblm PRU14). Skrg zaman facebook. So aku hanya layan page pro pakatan harapan kat facebook. Tapi sejak 2010 sampai skrg.. Blog TT ni je yg aku follow padahal blog lain aku da tak hirau dah. Jadi aku da tau la mcm mana permainan TT ni. Dulu hentam mahathir. Skrg puja mahathir. Skrg hentam anwar. Kau tggu nnt anwar jd PM. Keluarlah nnt ayat2 memuja dan memuji anwar.. Pastu ntah sape plak yg dia target jd MAT SONGEL.