Selasa, 10 Disember 2019

ABAM KLIM CUKUP JUMLAH








ABAM KLIM

CUKUP JUMLAH

YB YANG AKAN

 SOKONG

UNTUK SINGKIR

MADEY
Jul 17, 2019 - Malah, katanya, beliau mempunyai sokongan ahli parlimen PKR, Pakatan Harapan dan restu Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad untuk ...



SAYA CABAR ANWAR IBRAHIM

ADALAH LEBIH BAIK ABDUL AZIZ BARI DUDUK DIAM-DIAM KALAU TAK ADA FAKTA!! SAYA CABAR ANWAR IBRAHIM MENGADAP KE BAWAH DYMM AGUNG SECARA KADAR SEGERA SEKIRANYA DIA MEMPUNYAI CUKUP SOKONGAN DI KALANGAN AHLI PARLIMEN!!

Analisa abdul aziz bari ini selalunya tersimpang jauh dari fakta!! Setakat mana keberkesanan dia buat analisa saya pun tak tahu!!

Dia seorang tokoh akademik yang tidak habis beretorika mengenai ‘findings’ analisanya tetapi apa yang malang hasil kerja abdul aziz bari ini tidak pernah tepat!!

Bagi saya anwar ibrahim yang semakin tercalar dengan pelbagai isu salahlaku tidak perlu cakap banyak!! Jangan banyak bercakap tapi sepatutnya terus bertindak seandainya dia mempunyai cukup sokongan di kalangan ahli-ahli parlimen untuk ambil-alih jawatan perdana menteri malaysia!!

Saya cabar anwar ibrahim sekiranya beliau mempunyai sokongan yang cukup; tolong senaraikan semua nama-nama tersebut untuk dimaklumkan kepada Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong secara kadar segera!!

Jangan jadi ‘pot tin’ kosong bunyi saja bising tapi ‘habuk’ pun tak ada!!

Apa yang abdul aziz bari selaku pakar di bidang perlembagaan tunggu lagi?! Abdul aziz bari sepatutnya terus menasihati anwar ibrahim untuk terus mengadap Ke Bawah DYMM Agung bagi mendapat perkenan DYMM Agung untuk melaksanakan peralihan kuasa kepada anwar ibrahim!! Jangan tunggu lagi!!

Sekiranya fakta tak cukup adalah lebih baik buat abdul aziz bari agar duduk diam-diam dan jangan hendak bercakap semata-mata hanya untuk memberi keyakinan palsu kepada keseluruhan rakyat malaysia dalam isu ini!!

Sesungguhnya, anwar ibrahim menjadi ‘perdana menteri tepi’ sudah cukup lama!! Kalau anwar ibrahim tahu dia mempunyai cukup sokongan; yakinilah dia sudah lama pergi goncang pintu pagar istana negara walaupun tengah malam!!

Dia manusia sewel yang boleh lakukan apa saja demi untuk berpaut pada jawatan perdana menteri!!

Sesungguhnya juga, saya amat simpati dengan anwar ibrahim yang nampak sudah cukup ‘gila meroyan’ untuk menjadi tokoh nombor satu negara!!

Tokoh akademik macam abdul aziz bari yang kononnya pakar perlembagaan cakap tak masuk akal!!

Kini, saya ingin tanya abdul aziz bari seseorang yang ada rekod jenayah terlampau boleh ke menjadi perdana menteri?!

Seorang bekas banduan yang dibebani dengan pelbagai rekod jenayah masa lalu yang tidak mendapat pengampunan penuh dari DYMM Agung dalam konteks ini boleh tak untuk dilantik menjawat jawatan perdana menteri malaysia?!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN





WOIT

BILA LAGI

NAK BUAT UNDI

TAK CAYA PADA

MADEY
KAH KAH KAH

-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi din Jangn suka hati fitnah abam tu bekas pemimpin islam ABIM warak sahabat baik ulama tesoho qordowi ulama pewaris nabi. Ini semua fitnah tak mungkin Abam tgh kempen prk sambut bthday ghandi di pd dlm masa sama batang konek boleh ada di kl. Aku tak caya Ini semua fitnah fitnah fitnah