Jumaat, 14 Februari 2020

SAPA ERIC CHIN




SAPA ERIC CHIN

NAMA PUN CHIN

KALAU NAMA

SAPERTI 

BARU BIAN

JENTOYONG

JUGAH 

MINKUTUI

BOLEH DIPERCAYI

INI NAMA

ERIC CHIN

'Sarawak for Sarawakian' umum bertanding pilihan raya negeri

SARAWAK for Sarawakian (S4S) hari ini mengumumkan mereka akan bertanding “di semua kerusi bandar dan utama” pada pilihan raya negeri akan datang.

Kumpulan pejuang hak negeri itu berkata ia adalah untuk menghantar wakil mereka ke Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi memperjuangkan “100% kemerdekaan” dari Persekutuan Malaysia.

Jurucakap kumpulan itu Erick Chin berkata keputusan untuk meletakkan calon itu diambil “selepas semua rundingan dan pemerhatian berkaitan referundum (keluar Malaysia) gagal”.

Chin tidak menyatakan apakah rundingan yang dibuat dan dengan siapa ia dilakukan, tetapi dalam risalah dilampirkan bersama kenyataan media ada menjelaskan perbezaan pendirian mereka dengan parti politik Sarawak dalam Pakatan Harapan dan Gabungan Parti Sarawak (GPS).


BUKAN TAK 

SOKONG TAPI

MACAM INI

PROJEK NAK

JADIKAN 

SARAWAK

PROVINSI CHIN
AWAS
----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sabah Sarawak fed up lah, hasil Bumi satu Malaysia rompak masuk poket depa seorang, satu Malaysiaku benci penyamun enjoy dee joy kaum kerabat, bossku contoh terbaik, curi.kemudian buat Muka bodoh, semua Tak tahu, semua bangang belaka semua don't know, kah kah kah kalau orang miskin susu tepung untuk anak kelaparan awal masuk penjara,.ini curi billion senang lenang nail welldire me.mahkamah pakai kot minum teh tarik relax and, sebab sistem keadilan hanya tegas kepada orang miskin tidak berdaya, bagi yang Kaya boleh pasang berpuluh peguam yang jilat kaki kah kah kah dunia oh dunia

Tanpa Nama berkata...

TT, kerajaan perseketuan Pakatan Harapan hanya sibuk tentang bila Abam nak jadi PM, tak tadbir negara, tak peduli kesengsaraan rakyat. Kalau gini, buat apa Sarawak, Sabah tak pikir merdeka?