Ahad, 8 Mac 2020

KAKI REMBAT HARTA RAKYAT






KAKI REMBAT

HARTA RAKYAT

Bro TT. Gua dulu belajar dalam bidang sains matematik, agak tergeliat juga hotak anak kampung ni nak cuba adaptasi apa yang diajar semasa di kampus dulu, sekarang ni terjumpa balik satu masalah yang semua org di malaysia tak dapat merungkai mesteri yang begini susah. Gua cuba sedaya yang boleh mencari penyelesaiannya tapi kalau salah jangan marahkan gua. 
DS Najib cakap Ku Nan berjaya disekitar 1990,masa tu umurnya adalah 39 tahun (2020-1990=30tahun oleh itu 69 tahun umur sekarang tolak 30). Tahun 2000 beliau sudah memiliki harta sebanyak 938,000,000.00. Wah gua berjaya selesaikan akhirnya. Bill gate belum lagi bergelar billionare lagi pada masa itu. Jadi kesimpulannya dengan bakat dan pengurusan kewangan yang baik yang ditunjukan oleh beliau,maka, pada hemat saya dialah orang yang paling layak dilantik sebagai menteri kewangan sekarang ni.
 Rakyat malaysia perlukan genius yang seperti ini untuk mentadbir negara. Masa gua berumur 39 tahun hutang kereta pun masih belum habis nak bayar 
on 
BUKAN 
TENGEKU FRAUD
 SORANG
Publish | Delete | Spam
Tokli
on 07/03/20

dep





-----------

Tiada ulasan: