Isnin, 6 April 2020

AMIER THE HERO TERUSKAN






AMIER THE HERO

TERUSKAN NIAGA

Aku pun tak tau la nasib aku lepas ni, samada terus meniaga printing ataupun tak. Kedai aku kat pudu belakang times square, 90% kawasan tu pun dah dijajah bangla. Diorang amik alih bisnes printing org kita gak berlesen alibaba bujang lapok. 
Aku dah 10 kali report kat imigresen, tapi para bangla tetap lepas sbb depa kata depa keje aja.. bos depa ada yg melayu dan cina. Padahal hakikatnya, para bangla ni la owner sebenar berbekalkan lesen alibaba bujang lapok.
 on 
SARAF 
TULANG BELAKANG
Publish | Delete | Spam
Amier The Hero
on 06/04/20

S






-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sabar bro, dulu masa kau repot tu zaman PH. Abam memang lembab buat kerja. sekarang zaman kerajaan pintu langit, nanti kau repot lagi sekali pada malikul sembab atau repot terus pada min semburit, insyaAllah semoga bangla2 tu dicekup dan dihantar pulang. ni semua salah abam sebab bawa masuk pekerja asing beramai-ramai. percayalah, walaupun PN tak menang pilihanraya dan takde manifesto, kerajaan ni diiktiraf oleh agong dan majlis raja2 melayu bro, melayu la nak tolong melayu nanti, kan?

Tanpa Nama berkata...

ko lupakan biz printing kau tu bang, teroka biz baru, go digital. belajar la dari geng sheraton.. opss silap.. belajar la dari kesilapan utusan malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Amier The Hero. Aku pernah gi kat kawasan perniagaan printing kat Pudu tu pd hujung tahun 2014. Memang betul ramai Bangla. Tp aku nak bgtahu masa aku pegi tu aku sudah cakap ngan isteri aku industri printing nie tak lama akan bungkus. Toksah lah ko pikir nak teruskan perniagaan printing nie. Ini bukan masaalah Bangla yg ramai tetapi masaalah industri tu yg sudah menuju matahari terbenam.