Sabtu, 6 Jun 2020

MADEY PURA PURA




MADEY BODOH

ATAU



PURA PURA BODOH

KAH KAH KAH


Saya tiada masalah dengan Anwar, kata Dr Mahathir


DR Mahathir Mohamad berkata beliau tidak mempunyai masalah dengan Presiden PKR Anwar Ibrahim.

“Setahu saya, saya tiada masalah dengan Anwar.

“Mungkin dia ada masalah dengan saya, saya tak tahu, kena tanya dia,” katanya pada sidang media di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya petang tadi.

Dr Mahathir berkata demikian ketika ditanya pemberita mengapa Anwar tidak hadir pada mesyuarat antara bekas perdana menteri itu dengan pemimpin Pakatan Harapan (PH) lain semalam.

Pemimpin Amanah dan DAP serta Presiden Warisan Mohd Shafie Apdal bertemu Dr Mahathir bagi membincangkan masa depan PH dan Bersatu.

Bagaimanapun, gambar yang tular di media sosial menunjukkan tidak seorang pun pemimpin PKR yang hadir, mencetuskan desas-desus bahawa wujud pergeseran antara Dr Mahathir dan Anwar.

Sebelum ini, Anwar juga tidak menyertai sidang media PH, Bersatu dan Warisan yang diadakan selepas pembukaan sidang Parlimen pada 18 Mei lalu.

Ketua pembangkang itu menjelaskan beliau tidak hadir kerana ia bukan sidang media PH. – 5 Jun, 2020.       


ANWAR NAK

JADI PM

TAPI DAP

AMANAH

WARISAN 

NAK MADEY 

JADI PM

MUSTAHIL

MADEY TAKTAU

KAK BIBAH

ULU KINTA

PUN TAHU 

PEKARA INI

KAH KAH KAH

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni semua nak tebus wang kertas RM500 dan RM1000. Mana pi duit ni semua? Kata berkotak2 di Filipin. Tunggulah Kalau ada PM baru mungkin wang kertas tu akan menjelma semula.