Selasa, 14 Julai 2020

AZEEZ PANTAT LEEGAM MINTA MAAF






PANTAT

MEMANTAT

DI PARLIMEN

Kenyataan 'gelap' merujuk kepada tempat duduk, kata Abdul Azeez

AHLI Parlimen Baling Abdul Azeez Abdul Rahim memohon maaf berhubung kenyataan “gelap” namun mendakwa ia merujuk kepada tempat duduk dan bukan ditujukan kepada sesiapa.

“Saya tak berniat untuk panggil sesiapa ‘gelap’ sebab saya pun gelap,” katanya.

“Selama 2 tahun, saya pun duduk di situ (merujuk kepada tempat duduk Kasthuriraani Patto) dan kawasan itu gelap, biasanya Speaker tak nampak kita.

“Komen saya semalam merujuk kepada kawasan yang gelap dan saya mahu netizen tahu tentang ini. Namun begitu saya minta maaf tentang kenyataan itu,” kata Abdul Azeez, yang turut diarahkan memohon maaf dan menarik balik kenyataan itu oleh speaker yang baharu dilantik Azhar Azizan Harun.

Beliau memohon maaf kerana kenyataan “gelap” yang dibuat pada hari pertama persidangan Dewan Rakyat di Parlimen pada Isnin.

Beliau memohon maaf kerana kenyataan “gelap” yang dibuat pada hari pertama persidangan Dewan Rakyat di Parlimen pada Isnin.

Kasthuri Patto (Batu Kawan-PH), yang menjadi sasaran kenyatan itu berkata ia juga meruakan penghinaan terhadap wanita.

“YB Baling bukan sahaja kata saya gelap, dia juga minta saya pakai bedak,” kata Kasthuriraani.


INILAH TAHAP

YB KITA

AMAT BIJAK

MENCARI

PANTAT 

UNTUK

MEMANTAT

DALAM GELAP

TANPA

MEMAKAI BEDAK

AMIN

Tiada ulasan: