Ahad, 13 September 2020

BERITA AMAT BAHAYA




WHY BEE

INI BERITA 

AMAT BAHAYA

KAH KAH KAH

DON PLAY PLAY
Hannah Yeoh (kanan) bersama seorang wanita seirasnya
 di Kota Kinabalu, Sabah.

Hannah jumpa 

‘kembar’ di Sabah


KUALA LUMPUR – Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh bertemu dengan ‘kembarnya’ di Sabah.

Dalam hantaran media sosialnya, pemimpin DAP itu memuatnaik gambar mereka bersama.

“Pagi ini saya hadir di gereja di Kota Kinabalu. Seorang wanita menghampiri saya dan saya seperti tidak percaya apa yang saya lihat.

“Ia seperti melihat kembar sendiri,” katanya.

Hannah memberitahu wanita itu yang rupa mereka seiras dan wanita mengakui ramai orang dijumpainya juga mengatakan perkara yang sama.- 


WHY BEE

KALAU GUA LU

MALAM INI GUA

PERIKSA

PASPOT BAPAK

GUA

BILA LAST

 DI SABAH

KAH KAH KAH

1 ulasan:

Si Luncai berkata...

Mula mula tengok memang tak cam yang mana satu hannah yeoh.. Bila perati baik baik tengok tetek nampak lunyai tu yang sebelah kanan hurmmm..... Maknanya kembar hannah yeoh lagi muda