Isnin, 21 September 2020

GUAN ENG TERAJANG ANWAR

 


MAKIN JELAS

DAP KINI SEDAR

ANWAR TAKDA

PENYOKONG

AMIN


Anwar yakin boleh jadi PM selepas PRU15

PRESIDEN PKR Anwar Ibrahim mendakwa masih mampu mendapatkan sokongan cukup untuk menjadi perdana menteri, langsung menjawab Lim Guan Eng yang berkata DAP mungkin mengangkat Shafie Apdal sebagai calon yang layak.

“Beliau (Lim Guan Eng) beri pandangan, kita dengar pandangan, tak ada masalah. Jawapan saya, saya boleh, InsyaAllah,” kata Anwar di Api-Api hari ini.

Anwar mengulas kenyataan Lim semalam bahawa DAP akan menyokong Shafie sebagai calon perdana menteri dalam pilihan raya akan datang.

Setiausaha Agung DAP itu berkata,  tetapi menambah presiden PKR itu harus memberi jalan kepada Shafie jika mendapat lebih banyak sokongan.


DALAM POLITIK

ADA MASA

 TEPAT

SAYANG

DAP AMANAH

KINI SEDAR 

KENA TIPU

 OLEH  ANWAR

TAPI TERLAMBAT

AMIN

SEKARANG

SEKALI LAGI

ANWAR

BERATIP

I HAVE NUMBO

I HAVE NUMBO

KAH KAH KAH

PUKRAK MUKRAK

KAH KAH KAH


2 ulasan:

Anonymous berkata...

Dan dari temubual itu jelas LGE kata pilihan pertama adalah Ds Anwar Ibrahim.. dan tidak masalah menyokong Shafie jika dia boleh dapatkan sokongan.. dalam hal ini kita kena raikan perbezaan pandangan.. Mendapatkan mandat rakyat kembali kepada PH jauh lebih penting dari menentukan siapa layak jadi PM.. ada kepentingan lebih besar..

Samalah dengan perbezaan PN dan MN, biarpun UMNO tidak menyokong PN, geng kartel hatta Muhyidin..depa lebih pentingkan matlamat bersama iaitu jatuhkan Kerajaan PH…

Cuma dalam Soal PM ini..bagi aku ia cuma permainan media.. Bukan lah kenyataan rasmi dan isu besar, Takda kaitan dengan Setiakawan atau tidak.. jadi tak perlu kalut..Kita kekal bersama PH..

Unknown berkata...

Mu je kekal aku xboh sokg PH