Isnin, 7 September 2020

MUHYIDDIN MAKIN HEBAT SERANG MUSA AMAN





BILA MUHYIDN

SERANG 

MUSA AMAN

BUKAN SAJE JADI

TAK AMAN

KAH KAH KAH

MUSA AMAN

TAK DAPAT TIDO

KAH KAH KAH 


Muhyiddin tidak mahu Musa Aman sebagai calon lagi?

Kedudukan Musa Aman sama ada akan bertanding atau tidak dalam PRN Sabah 26 September depan adalah misteri yang belum terungkai setakat ini.

Dengan tidak bertanding juga seolah-olah usaha Musa menggegarkan politik Sabah dan menjatuhkan kedudukan Shafie sebelum ini sebagai sia-sia belaka.

Begitu pun, perkembangan terbaru nampaknya tidak memihak kepada Musa jika beliau teringin untuk bertanding dalam PRN Sabah nanti.
 
Dalam lawatan dua hari Muhyiddin ke Sabah baru-baru ini, beliau telah pun menunjukkan isyarat tersebut dengan tidak menyebut sama sekali nama Musa dalam suatu majlis yang dihadiri oleh para pemimpin PN negeri.

Tindakan Muhyiddin tidak menyebut nama Musa itu bukan saja disedari oleh semua pemimpin PN, malah Musa yang turut berada dalam majlis tersebut dikatakan amat tersinggung dengan apa yang diperlakukan terhadapnya.

Musa dikatakan sedar tindakan Muhyiddin tidak menyebut namanya itu memang sesuatu yang disengajakan.

Beliau dikhabarkan tidak dapat tidur malam dengan perbuatan Muhyiddin itu dan telah datang meluahkan rasa hatinya sehingga menjelang Subuh kepada seorang pemimpin Bersatu dari Semenanjung yang turut berada di Sabah ketika itu.


WOIT

LU JANGAN 

PLAY PLAY

DGN MUHYIDIN

SEKALI DIA

TIBAI HANG

TAK BOLEH

TIDOO

KAH KAH KAH

INI BARU 

TAK SEBUT NAMA

KAH KAH KAH

KALAU SEBUT

NAMA LU

HANCUR KAPUT

KAH KAH KAH

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah apa makna berita ini? adakah maknanya malikul sembab dah dpt gambaran yg team musa aman akan kalah di sabah. atau adakah malikul sembab nak beli jiwa dan cuba jinakkan sepie apdal? malikul sembab tak dapat sokongan umno dan gerombolan utk penubuhan PN, adakah ini plan B malikul sembab? eh! sakai.. kau tak kasi nasihat pada malikul sembab dan jemin semburit lagi ke? jemin semburit dah join bersatu, girlfriend mat jemin si haziq pun org sabah juga, insyaAllah haziq akan bantu team malikul sembab dan jemin semburit di sabah.

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah malikul taknak musang aman, abis tu sapa yg akan sokong malikul sembab? Team bung moktar ke? Kahkahkah. Tak mungkin sapie bedal sokong malikul sembab, nanti umno marah pulak. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Mudin tidak kasi Musa aman...Mader tidak kasi Mudin tenteram..mudin sedar dia masih didalam genggangman yang tak aman lagi tenteram....roda nih pusing kejap atas kejap bawah....