Isnin, 16 November 2020

BERITA BAIK DARI PIMPIN BESAR PKR

 


HUBAYA HUBAYA

DENGAR DENGAR

PEMIMPIN BESAR

NAK BERCAKAP

KAH KAH KAH

PEMIMPIN BESAR 

PKR 

BOCOR

BERITA BAIK

AMIN

JIKA INI SAHEH

MAKA MALASYIA

SELAMAT

AMIN 



Dr Mahathir sokong Muhyiddin secara sulit?

KUALA LUMPUR – Serangan berterusan Dr. Mahathir Mohamad terhadap Tua Haji Anwar Ibrahim secara tak langsung memperkukuhkan kedudukan  Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri.

Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Syed Badli Shah Syed Osman berkata, tindakan Dr Mahathir itu dilakukan apabila mengetahui Anwar sedang berusaha mengembalikan mandat rakyat yang dirampas oleh kerajaan pintu belakang.

”Langkah Dr Mahathir menyerang Tuan Haji Anwar secara berterusan dipercayai adalah agenda licik untuk memastikan Muhyiddin terus kekal berkuasa.

”Maka tidak hairanlah jika dahulu beliau dengan sengaja meletakkan jawatan Perdana Menteri untuk memberikan laluan mudah kepada Muhyiddin.

”Membaca tindak tanduk dan gerak-geri Dr Mahathir, saya amat yakin bahawa kerajaan pintu belakang hari ini menerima sokongan Dr Mahathir secara sulit,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Menurutnya, dikala usia Dr Mahathir yang menghampiri satu abad, beliau seharusnya berhenti berpolitik dan menumpukan kepada kehidupan peribadi.

Oleh itu. Dr Mahathir dinasihatkan untuk menghentikan segala agenda politik jahat kerana rakyat sudah muak dengan permainan politik kotor yang tidak menguntungkan rakyat. – 


INI PROJEK 

ASAL 

KAH KAH KAH

KERAJAAN

PERPADUAN 

AMIN

BUKAN KERAJAAN

BANDUAN

KAH KAH KAH 

TERIMA KASEH 

PEMIMPIN BESAR

KAH KAH KAH




3 ulasan:

cikminah berkata...

Madey buka mulut je, semua orang besar PKR terkentut-kentut!
Idea Madey dah out of date, ciap cyber trooper PKR!
Madey tak releven, just shut up, jerit YB.Yoda sambil menebas lalang di kubur kawasan Parlimennya, di Melaka.
Eh Yb!...awat tebas lalang, dah nak PRU15 ke....????
Timbalan AMK pulak kata, rakyat dah MUAK!!!!....kahkahkah
Sah Pru15 dah nak tiba sebab tu semua ceret-beret bila Madey bersuara.


Tanpa Nama berkata...

aku tak sampai tahap pemikiran kelas dunia pertama. apasal tun yg diserang, tapi azmin dan gengnya yg jatuhkan ph. tun diserang tapi tsmy terus kukuh bila lompat pagar ph tubuh pn. memang orang politik suka buli orang tua ye? macam mana mereka boleh jadi pemimpin, bila mereka tak tahu siapa musuh. bagaimana jika mereka berkuasa, mesti hilang fokus kepada kepentingan diri berbanding rakyat. tapi jalan mudahnya dan ada pembaca serta rakyat nak tahu jika nama tun disebut. baru ada berita.

Unknown berkata...

Samaada tun berlakun atau tidak itu tak penting.yg penting kerajaan banduan yg pro lgbt dan terlalu liberal adalah resepi utk menjahanamkan agama dan negara!