Ahad, 22 November 2020

SURAT INI SATU CONTOH ANWAR IBRAHIM DIFITNAH



SURAT INI

SATU CONTOH 

ANWAR IBRAHIM

DI FITNAH 

Unknown commented on 

"ANWAR TETAP AKAN JADI PM MALAYSIA"

DSAI seorang Pejuang Reformasi yang kuat dan tiada erti mengalah.Orang yg HEBAT Allah akan uji tapi alhamdullillah beliau tetap dengan prinsip dan jadi diri y amat HEBAT. 20thn dipenjerakan demi menghancurkan karier Politik beliau ,namun DSAI tetap tabah mengharungi ujian Allah bukan seperti Tun, Muhyidin dan Semburit Azmin tidak ada jadi diri maruah berpolitik.



Mereka ini berpolitik KOTOR dan tidak bermaruah.Demokrasi bererti pilihan rakyat melalui peti undi bukan merampas melalui SD dan sebagainya.Ini menunjukan mereka ini tidak matang berpolitik dan hanya guna tektik KOTOR.Apakah ini budaya Politik Malaysia masakini?Politik tidak bermarwah kerana yg menang jadi pembangkang dan kalah jadi Kerajaan.Dlm dunia mana yg amalkan begini? Pemimpin yg memimpin sekarang tidak bermaruah dan tak layak jadi Kerajaan.Kerajaan Pengkianat yg direstui oleh YDP.

11 ulasan:

Unknown berkata...

Anuar Ibrahim ada prinsip ka

rightpath berkata...

Jgn duk mengarut

Mejar Bahar berkata...

Dsai mmg layak pon jadi pm ...apaxnya smkin diliwat smkin gawat umno

2003 drm nagis2 ltk jwtn
2007 paklah diasak2 ltk jwtn
2018 najib trpaksa ltk jwtn
2020 drm xpasal2 ltk jwtn
Muhyisin tunggu n ligat anugerah Allah

ROSAS65 berkata...

Ikut lar saper2 pun jd PM..ese totap mcm neh..macai2 PM asyuk lar so HADO ESE KESAH?. Takdirrrrrr...

Awanama berkata...

Kenapa ada gmbar Zahid, Najib, DSAI skali di situ. Hairan.

Menjadi persoalan.
Mcm mna boleh DSAI skali sama Najib?
Klau btul mereka tu seperti kwn baik/seperjuangan, knapa masa zaman pemerintahan Najib DSAI tak dilepaskan dari penjara?
Knapa Zahid pula dilantik menjadi Timbalan dan bknnya DSAI?
Jika masa tu DSAI memang tak boleh keluar penjara, knapa Najib x menghadap YDPA utk mndptkan penjelasan?

Cuba fikirkan dlu....

Klau nak ungkit pasal pelantikan TSMY, lantikan drpd YDPA bkn dari mna2 ahli politik atau parti. Juga bkn TunM terus serahan jawatan tu terus kpd TSMY.

Tolong hormati dan tindakan YDPA atas pelantikan yg dbuat. Jgn terlalu cenderung terhadap politik sehingga mengkritik dan mengetepikan YDPA dan juga raja2 Melayu. Sekian. ��

Unknown berkata...

salam sejahtera selamat pagi buat semua warga negara malaysia tanah airku tercinta moga kita rakyat dan negara sentiasa berada dalam lindungan rahmat kasih dan sayang dari allah swt insyaallah" dalam dunia politik mana ada kawan! yang ada hanyalah lawan sebab para pemimpin kita tiada jati diri iman dan taqwa jadi tak hairanlah kalau dulu kawan sekarang ni lawan saling jatuh menjatuhkan sesama sendiri inikah yang dikatakan politik malaysia akhirnya kita rakyat pun menjadi mangsa mereka itulah yang hendak kita banggakan? kalau kita sorot kembali bagaimana mereka para pemimpin sebelum pru mereka berganding bahu sesama mereka tapi bila dah menang mereka dah jadi berubah pikiran lompat melompat dari satu parti kesatu parti akhirnya mereka berperang sesama mereka, inilah yang dikatakan dunia politik,, demokrasilah rakyat didahulukanlah tapi pada hakikatnya merekalah para pemimpin yang menjadi kaya raya hasil dari penipuan, orang begini tak perlu kita pilih lagi jika kita pilih orang seperti ini maka kitapun sama juga seperti mereka Wallahualam

grow old gracefully berkata...

bagus Anuar jadi PM.Msia jadi Gay n happy negeri

Unknown berkata...

Anwar tidak berani buat sumpah laknat ...
Itu sebab perangai buruk Anwar tu ramai orang Tak Suka , pengecut ...

Unknown berkata...

Biar lah orang kata Anwar Ibrahim tidak boleh jadi PM Malaysia, kita buat baik pun orang kata kita jahat, kita buat jahat orang kata kita baik, manusia sekarang,

Unknown berkata...

Kenapa takut DSAI jadi PM?jika mengenali nya lebih dekat.pasti akan menyokongnya.lebih kebaikan dari keburukan.itulah kenyataanya hakikat nya..

Unknown berkata...

Ramai jugak yea balaci Kerajaan Pengkhianat Mahathir/Muhyiddin ni..syok la masyuk peruntukan besar..tpi kalau dpt duit byk² pon biarlah dgn gaya yg gah sikit..cuba pkai modal lain utk jatuhkan DSAI selain dripada 'MELIWAT'..sbb nmpak sgt la bodoh nye,senang sgt buat krje dpt duit berjuta..sbb dah terang² PM7 TERmengaku(malam sbelom PC DSAI dibebaskan selepas PH menang PRU14 dulu)yg dia fitnah DSAI dan msuk kan DSAI dlm penjara sbb mainan politik..