Jumaat, 4 Disember 2020

BEREBUT BEREBUT GASAK TIBAI

 


UMNO KATA

BERSATU GAGAL

RAKYAT MENDERITA

KAH KAH KAH

WAJIB TEBUS DOSA

SEMBAH

GEROMBOLAN

KAH KAH KAH


Umno boleh terima kalau Bersatu tak kacau kerusi

BERSATU sedia diterima dengan hati terbuka sekiranya parti itu sanggup memberi laluan kepada Umno untuk bertanding di kerusi tradisinya, kata pemimpin parti itu.

Anggota exco Pemuda Umno Bastien Onn menegaskan, itu satu-satunya cara untuk membolehkan prinsip penyatuan yang dilaungkan Presiden Bersatu Muhyiddin Yassin menjadi kenyataan.

Sebaliknya, Bersatu perlu merampas kerusi yang kini dikuasai Pakatan Harapan (PH) dan tidak menganggu Umno untuk mengekalkan kerusi mereka, katanya kepada The Malaysian Insight.

“Kalau rasa hendak beri sumbangan, ada nilai tambah kepada gabungan Perikatan Nasional (PN), kita hendak mereka lawan di kerusi yang rakan mereka tanding dahulu dalam PH.

“Kalau macam itu (barulah) selesai. Umno akan betulkan kesilapan di kerusi yang pernah ditandingi mereka.

“Bersatu sebagai orang yang sangat kenal dengan PH patut lawan mereka. Saya rasa penyatuan itu boleh dilakukan tapi kena ada nilai tambah kepada gabungan,” kata Bastien.

Ketua Pemuda Umno Segamat itu berkata ia juga bagi menebus dosa Bersatu kerana gagal mentadbir negara sewaktu berada dalam PH yang menyebabkan rakyat menderita.

KITA SOKONG

GEROMBOLAN

AMIN

NAJIB WAJIB

JADI PEMIMPIN

AMIN

NAJIB DIFITNAH 

MADEY

AMIN 

KEMBALIKAN KUASA GEROMBOLAN 

AMIN



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tandatangan zahid najib sokong anwar padu membawa ke sorga. Eh silap.. Mebawa ke perak. Sungguh bersatuhati umno pkr dap yamanah mentibai PN. Hohoho