Khamis, 3 Disember 2020

MALAYSIA SEMEJA DENGAN ZIONIS ISRAEL

 

 MU ROYAK 

ISLE ISLE ISLE

KAPIR YAHUDI

KAH KAH KAH

MU BAWAK MALAYSIA

DUDUK SAMEJA

DENGAN ZIONIS

AMIN  

ISLE MU 

TIPU ORANG

 KAMPONG 

KAH KAH KAH



Hadi digesa desak 

boikot Ekspo Dubai

 yang disertai Israel

Duta Khas Malaysia ke Timur Tengah, Tuan Haji  Abdul Hadi Awang digesa mendesak kerajaan Malaysia untuk memulau dan memboikoit Ekspo 2020 Dubai yang akan diadakan di Emeriah Arab Bersatu (UAE) ekoran negara Islam itu yang menjalinkan hubungan diplomatik dengan Israel

Timbalan Presiden AMANAH,  Salahuddin Ayub berkata, Israel akan menyertai Expo tersebut atas jemputan UAE yang kini menjalinkan hubungan diplomatik dan perdagangan dengan negara tersebut.
 
Tegasnya, Menteri ke Timur Tengah, Tuan Haji  Hadi Awang patut mendesak kerajaan untuk memulau Expo berkenaan demi maruah Islam dan Malaysia yang tidak sanggup bersekongkol dalam satu himpunan yang mengiktiraf Israel.

“Hari ini kerajaan Perikatan Nasional (PN) yang mengaku dirinya sebagai kerajaan Melayu Islam mesti membuktikan komitmen mereka membela perjuangan umat Islam yang tertindas.

“Tidak cukup dengan hanya kenyataan rasmi kerajaan Malaysia sahaja tetapi ianya mesti di ikuti dengan tindakan untuk membuktikan kesungguhan menolak Israel sebagai sokongan kepada rakyat Palestin yang ditindas dengan kejam,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

MANA PEMUDA PAS

KAH KAH KAH

 MANA ISLE

MANA PARTI ISLE

MANA NGO ISLE

KAH KAH KAH

SINI HEBOH

NAK HARAM BEER

NAK HARAM INI

NAK HARAM ITU

KAH KAH KAH

NAMPAK KARUT

ISLE PARTI PAS

AMIN



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isle simpan dale peti bosi. tunggu jadi pembangkang baru buka peti bosi tu. modal nak terus hidup dalam politik. tengok amanah, hilang isle, hilang pengaruh. belum makan daging babi, cakap haram. bila dah bedal seketul dalam kawah daging lembu, menjilat tak berhenti.

Mawsa berkata...

Kat Malaysia ada banyak style nak cari duit:
1) jual maruah masuk UMNOoG
2) cakap nombo & lidah biawak ikut Abam
3) jual agama masuk Petai Pus Pus
4) jual negara Bersatulah 1,2&3