Khamis, 24 Disember 2020

NAJIB MEMBAWA BALA PADA RAKYAT

 


 NAJIB MEMBAWA 

BALA PADA

RAKYAT MALAYSIA 



Unknown commented on

 "MANUSIA PALING CILAKA

 LAHIR DI MALAYSIA"

kepada malaon sial manusia paling celaka yakni najib anak lelaki razak. sila baca yang berikut: RM678 JUTA berapa banyak subsidi diesel boleh diberi kepada nelayan laut dalam dan boleh turunkan harga ikan? RM678 JUTA berapa unit kipas siling boleh dipasang di semua sekolah dari perlis sampai ke sabah?


 RM678 JUTA berapa buah sekolah di sarawak boleh dibaiki (sekolah macam nak runtuh)? RM678 JUTA berapa buah jambatan gantung dibina untuk keselamatan anak2 orang asal anak2 pribumi di pahang sarawak sabah? RM678 JUTA berapa mulut anak2 sekolah boleh disuap untuk sarapan pagi? anak2 ini pergi sekolah dengan perut kosong. RM678 JUTA berapa anak2 di negara ini boleh terima biasiswa untuk belajar? 


RM678 JUTA berapa luas kebun ladang boleh ditanam diusahakan oleh anak2 muda untuk tingkatkan hasil dan sumber makanan? GWA amat berharap agar si celaka najib anak lelaki razak mula berdoa agar dia tidak dilahirkan sebagai manusia. Celaka sial laki bini anak beranak ini tidak tahu diuntung.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lu tunggu sessi akan dtg bila media up balik pasal azilah. Ko tengok fb najib akan menggelupur. Kerja keras siber dia akan counter. Pastu setiap jam penyamun ni akan up isu rakyat..isu moratorium isu epf isu kobis.supaya rakyat lupa.kahkahkahkah