Isnin, 4 Julai 2022

ORANG KAYA TETAP SENANG


ORANG KAYA

TETAP SENANG

ORANG SENANG

TETAP KAYA

AMIN

ORANG MISKIN

TETAP SENANG

KENA TIPU

AMIN

SIANG DI TIPU

POLITIKUS 

MALAM DITIPU

RTM & TV3

AMIN

JUMAAT DITIPU

IMAM & PAK LEBAI

KAH KAH KAH

MELILEH AIR LIUR

DENGAR KESAH

BIDADARI

AMIN

SOSOK SEDAR

WAJIB BERI

PENCERAHAN

AMIN

KHALAS


Unknown commented on 

"SATU KEMATIAN DAN SATU PERKAHWINAN"

Maulana TT, Saya nak luahkan sedikit perasaan x puas hati.. saya duk tgk sekarang semua duk merunggut kos sara diri meningkat, harga itu naik, harga ini naik, rakyat menderita lah, segala apa pundek semua keluar.. Tapi realitinya saya rasa tidak sebab setiap hari mekd, kepci,piza & segala bapak fast food semua penuh & beratur panjang. Kedai makan semua penuh, nak tapau nasi goreng kampung kena tunggu 45 minit Bhai.. apa kejadah nie.... hujung minggu, hotel sold out, highway jem, rnr penuh.. pi farmasi penuh, pi klinik penuh, 


pi kedai rm2 ringgit penuh, pi kedai mamak penuh, pi urut penuh.. pavi penuh, klcc penuh, sogo penuh, 1 utama penuh,, pusing kat sejam baru dpt parking tanya food rider, kata x menang tangan kejar order tanya kouries, barang sampai x putus putus jadi tang mana yang kata rakyat terhimpit???????????? Saya serahkan kepada maulana TT untuk menggunakan bijaksana anda untuk memberi pencerahan kepada saya. by the way, maulana TT nie kawan baik Zahid Hamidi kan.. baik ngaku.... -Rebellious monkey-

Tiada ulasan: