Jumaat, 16 Februari 2024

RATU NAGA DITANGKAP


RATU NAGA

KENA TANGKAP

AMIN

ADA CURI DUIT KE ?

KAH KAH KAH

AMIN


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

katanya kes ni ada kait dengan sam ketot..betul ke ? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Harga barang akan turun jika rompakan hasil negara dihentikan - Anwar

Ini formula baru ka..!?

Atau formula nak kona baring asal bukak mulut ja mohong bukak mulut ja mohong...!?

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2024/02/1213149/harga-barang-akan-turun-jika-rompakan-hasil-negara-dihentikan-anwar

Papanon dah bagitau hang Datuk ka, Datuk Seri ka, Tan Sri ka, Tun ka, hang baik kita salute (hormat) hang rompak kita tangkap sumbat dalam penjara.

Persoalan nya takdak sekor pun yang halang Tan Sri ka, Datok ka, Puan Sri ka yang rompak kekayaan negara. Rakyat personalkan Wak Jahit 47 rasuah, keling paria rompak puluh juta , Nurul Izzah kerja 3 Hari seminggu gaji 35 ribu sebulan suma tu Papanon nak campak ke mana...!?

Anwar menegaskan, sekiranya rompakan terhadap hasil negara dapat dihentikan, harga barang yang melonjak tinggi juga dapat diturunkan. Saya ulangggg.. ini formula baru ka..!? Nurul kerja 3 hari seminggu gaji 35 ribu sebulan hagak hagak harga barang boleh turun kottt..!!!!

Jadi saya minta kawan-kawan faham mengapa ada kes saya tidak mahu tolak ansur, hang (awak) makilah berbakul-bakul pun, serangla guna apa pun tetapi saya tidak akan bertolak ansur dari perompak (hasil negara).

Mana ada rakyat nak maki berbakul bakul membabi buta saja.. hang hingat rakyat Bodo nak maki membabi buta..!?

Rakyat maki pasai hang tak reti nak jaga negara ini.... Bangangggg....!!

#takmembantukesusahanrakyatbanganggg...