Khamis, 18 April 2024

IRAN BERI AMARAN !!!



Sebarang kesilapan Zionis akan menerima respons sebenar Iran: Raeisi


Presiden Iran Ebrahim Raisi telah memberi amaran bahawa sebarang kesilapan oleh Zionis dan sekutu mereka akan mendapat tindak balas yang nyata dan besar-besaran dari Iran.

Presiden itu membuat kenyataan itu dalam satu mesyuarat di Tehran pada Selasa bersama Naib Presiden Majlis Tertinggi Syiah Islam Lubnan Sheikh Ali Al-Khatib.

Hari ini, ketepatan kedudukan Republik Islam Iran dalam pendekatan kompromi dan penyerahan diri dalam menghadapi isu Palestin dan keberkesanan muqawamah terhadap penguasaan dan penindasan telah menjadi jelas kepada semua orang, kata Raisi.

Beliau berkata hari ini perpaduan di kalangan Ummat Islam, serta kebencian yang meluas terhadap AS, Barat dan rejim Zionis telah menjadi meluas di seluruh dunia dan tidak pernah berlaku sebelum ini.

Presiden Iran menegaskan bahawa serangan Zionis terhadap bangunan konsular Iran di Damsyik berlaku kerana terdesak mereka, dengan menambah bahawa tindak balas Iran terhadap serangan ini hanyalah langkah hukuman.

Beliau memberi amaran bahawa sebarang kesilapan lain oleh Zionis dan sekutu mereka akan menerima tindak balas Iran yang nyata dan besar-besaran.

Pegawai Lubnan, bagi pihaknya, memuji muqawamah Iran dalam menghadapi tekanan, sekatan dan permusuhan, dan berkata bahawa tidak ada negara lain sebelum ini dapat menentang rejim Zionis yang disokong oleh semua kuasa dunia.



DUNIA TUNGGU

BILA ISREAL

AKAN 

MENYERANG

AMIN

PERANG AKAN

MEREBAK

AMIN

PERANG DUNIA

KE TIGA 

BERMULA?

JENG JENG JENG

KHALAS

Tiada ulasan: