Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Ogos 2008

KUBANG SEMANG MALAM INI

Jam 1215 malam.

Kubang Semang masih sesak dengan manusia.

Kereta masih lagi padat diletakkan di kiri dan kanan jalan.

Orang ramai masih lagi tidak mahu pulang.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul tu isham. saya baru pulang ke rumah. rumah saya kat belakang MOBIL ni sahaja.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah tuan punya blog.

Tuan punya stats blog boleh mencatat rekod melebihi 300000 hits malam ini. Kalaulah dibayar seposen sekali klik...banyak tu.

Cerita gulai itik dah tamat ke? Jangan sampai kempunan dah le.

Wercax berkata...

Isham,

Kau masih di Kubang Semang ke? Kat mana exactly? Kereta aku bocor tayar terkena paku depan stesen minyak Shell. Boleh kau datang dengan SEGERA?

Pil Gila berkata...

Sebagai seorang rakyat Malaysia, Saya ingin mengisytiharkan bahawa

- Rakyat Malaysia inginkan perubahan terhadap jentera pemerintahan negara.
- Rakyat Malaysia sudah jelak dengan propaganda media massa sedia ada.
- Rakyat Malaysia ingin hidup harmoni antara satu sama lain.
- Rakyat Malaysia menolak segala bentuk sifat zionisme dan perkauman.

dan sebagai seorang rakyat Malaysia, Saya berikrar bahawa saya

- Akan menghormati rakan senegara saya yang lain tidak mengira kaum dan agama.
- Akan lebih bertoleransi dan tidak mementingkan diri di dalam membuat sebarang keputusan.
- Akan lebih bersifat proaktif dan berdaya saing dengan semua bangsa, di dalam dan di luar negeri.
- Akan membantu antara satu sama lain selagi terdaya.
- Akan menolak segala bentuk pemerintahan yang tidak bersifat adil.
- Akan lebih banyak membaca benda yang berfaedah.

dan Saya sebagai seorang rakyat Malaysia memberi jaminan kepada semua rakyat Malaysia, bahawa sekiranya Pakatan Rakyat tidak membawa sebarang perubahan positif terhadap negara dimasa akan datang, hukuman akan dijatuhkan kepada mereka seperti mana hukuman terhadap kerajaan terdahulu dijatuhkan.

dengan ini, Saya, sebagai rakyat Malaysia memperkenankan proses pengambilalihan kerajaan Malaysia oleh Pakatan Rakyat.

kaki cai berkata...

haha...arif shah kononya percayakan nombor, tapi tak kan tak sedar dia menjadi calon untuk P44. Kalau dalam kepercayaan cina..nombor ni memang banyak kuat sial, takda ong, si si..dua kali mati looo..arif mati terkena sumpahan P44 kerana poser dan hanya berpura pura ikut kepercayaan cina.."tak true" kata budak sekarang..haha..

FaridShah berkata...

Alhamdulillah..
Syukur, PKR/PR berjaya di P44, Parlimen Permatang Pauh, P.Pinang.
Tahniah kpd Dato' Seri Anwar Ibrahim, Parti Keadilan Rakyat, Pakatan Rakyat, perjuang2/petugas2 dan pada semua yg terlibat membantu serta menyokong secara langsung dan tidak langsung.
Perjuangan mesti diteruskan, perjalanan berliku dan onak berduri perlu dihadapi. Semoga berjaya menakluki Putrajaya, Malaysia.

Salam Keadilan. Salam Perjuangan. Salam Reformasi.

Tahniah dan terima kaseh buat Encik Isham @ TukarTiub.

Tanpa Nama berkata...

lepas ni kau boleh le amik cuti dua tiga hari.. alhamdullilah

Tanpa Nama berkata...

Jom pi blog ni http://perakbangkit.blogspot.com

raktamrittika berkata...

SALAM.

KORANG TAK HERAN KE MACAMANA BOLEH KELUAR JUMLAH 65% DARIPADA (+-) 59000 TU JADI OVER 47000??

SEPATUTNYA CUMA 38000++…KAN?

KALAU CAMTU..DSAI DAPAT 31195 UNDI.
MAKNANYA ARIFF SEPATUTNYA DAPAT KURANG DARI 7000 SHJ.

MACAMANA DIORANG KIRA?..SPR TU LA..MATEMATIK DIA MACAMANA?

Tanpa Nama berkata...

saya mengucapkn syabas buat saudara krna
memberikan berita yg tepat,padat,telus,kadang2 lawak..teruskan tulisan anda,saya mmg ntikn tulisan seperti ini...sebelum beransur pulang ke tempat asal,
saya minta buatlah satu rumusan yg telah
trjadi sepanjang anda berada P44 selama 10 hari,teruskan tulasan anda..Anda layak utk dapat tokoh wartawan cemerlang..
TAHNIAH

Ghifari X berkata...

What will they do next?
This is what Pandikar Amin said, as reported in The Star today:
http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/8/26/parliament
/22169935&sec=parliament
"I do not see any urgency for me to fix a quick date. For all you
know, the newly elected MP may want to go for a holiday first,
or even for an umrah before coming to the Dewan Rakyat," he
said yesterday.
This isn't a BN/UMNO candidate, what Umrah what holiday is it the same - a`uzhoo billah!
Like the late Dt. Mazlan visiting Umrah while soliciting the aid and giving thanks to deviants under the Devil's charm.
These vagrants in UMNO believe performing Umrah with other peoples money and loads of ill deed knowingly and deliberately conjured is the way all Muslims behave.
Well I have news for the Monafik; DSAI won fair and square therefore his first calling is to be present in the Dawan ASAP.
PKR responsibility is to the people which is meaningful and genuine change.
GOD will be pleased, trust me.

Go to hell! Zoo Keeper, Open the doors of the Dewan Encik Pandikar Amin and stop using phony excuses. You Shameless monafik.

Stop insulting our nation's intelligence and institutions. Let us urge our KING to step in now. Swear DSAI in at the His Majesty's Royal residence its enough.