Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Ogos 2008

DARIPADA NAJIB

Anwar Ibrahim baru sahaja menerima SMS daripada Najib Razak.

Dia mengucapkan tahniah.

Anwar secara diplomatik menjawab 'di harap dapat bekerjasama untuk Malaysia baru'

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pedas doh

not personal ye najib. business brader

alok

Tanpa Nama berkata...

pedas doh

not personal ye najib. business brader

alok

zarin berkata...

nasib baik dia hantar SMS, kalau hantar C4 camner...

Tanpa Nama berkata...

really eh?

Tanpa Nama berkata...

really eh?

alifreyes or berkata...

positif positif


malaysia baru

labizzwkshop berkata...

najib menjawab didalam hati:terkena lagi aku..bala apa pulak lepas ni..hahaha

labizzwkshop berkata...

najib menjawab didalam hati:terkena lagi aku..bala apa pulak lepas ni..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Harap diorg buang yang keruh dan ambil yang jernih.

zarin berkata...

BALAsundram la ni..heheh

tukar underwear.com berkata...

bontot saiful terbuka luas.masuk la muka lu najib malu kalah teruk.altantuya mungkin tengah senyum .mahathir mamak terkencing dalam seluar tengok keputusan undi.badawi dah tido tak tengok pun keputusan.Isham dah mimpi-mimpi take over tv3.he,he

zarin berkata...

mamak kutty tgh kemas beg nak naik kapal selam yg najib beli, nak lari keluar negara kunun kalau anwar jd ke putrajaya..

buddstar berkata...

semoga kejayaan ini menjadi satu sejarah di kemudian hari.jadilah rakyat malaysia yg berpegang pada asas rukun negara.malaysia maju,rakyat sejahtera!!!

coalminecanary berkata...

3 sides to a coin?
I dont think so.

Tanpa Nama berkata...

Najib jangan nak belakon baik. kami tahu kamu macam lalang tak ade pendirian. Satu hari nanti saya doa kan dia akan mendapat balasan kerana menjadi orang tak berpendirian sebab takut hilang kuasa. Elok lah dia letak jawatan sekarang tak payah nak bercita tinggi.sape pun boleh buat kerja kamu tu dan mungkin ada yang lebih baik.

Mohd Firdaus Suleman berkata...

ada org kata kes liwat melibatkan DSAI-sayfool di"setup" oleh KJ-Ezam-Norza, bknnya Najib.

JAMILKUCING berkata...

Waemah siapa pun tak kira ezam ka,khairy ka,najib ka aku tak peduli. kalau aku jumpa budak sainpool tu pertama yang aku nak lakukan ialah sodomisation budak tu dulu. mungkin dengan batang kayu ka, batang rotan ka, batang buluh ka, carrot ka, atau-tau entah lah malas nak pikir.yg aku tahu budak tu mesti kena sodomisation.