Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Ogos 2008

STOP PRESS @ 2405

Anwar Ibrahim berucap di Padang Ibu di depan hampir 4 ribu pendengar.

2353 : Mikrofon telah terjatuh dan penonton ketawa ketika beliau berucap.

Ini merupakan ceramah yang terakhir untuk malam ini dan ia mesti berhenti tepat jam 12 malam.

Pada permulaan ceramah tadi, sudah terdapat helikopter yang datang menyuluh kepada pendengar.

Dalam ucapannya Anwar Ibrahim telah mengecam Khairy Jamaluddin atau nama manjanya KJ.

Menurut Anwar, bukan KJ yang bakal menentukan siapa yang akan menang dalam pilihanraya kecil ini, tetapi penduduk Permatang Pauh sendiri yang akan menjadi hakimnya.

Anwar turut sama menyentuh peranan yang dimainkan oleh Utusan dan TV3 yang disifatkan sebagai memperbodohkan orang Melayu.

Kelihatan juga helicopter yang masih terus menyuluh dan tindakan ini telah ditertawakan oleh orang ramai.

16 ulasan:

Fazrul Shahril berkata...

Salam Tuan,

Terima kasih kerana memberi laporan terkini...

Terus dengan update anda... esok insyallah saya cuti kerana "fingure injury"...

Boleh lah ronda2 sekitar permatang pauh,

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub,

Banyak terima kasih atas liputan kamu di PP buat untuk semua.

At least we in KL here knows what is developing there in PP, our heart and spirit are with you guys who is working hard for a better Malaysia.

You Rock-man!

Will wait for more juicy news from your blog!

Many thanks again,
Bolehsia

Tanpa Nama berkata...

gua tabik sama lu :)

PathmanCK berkata...

It's very good that you give very good ground coverage at Permatang
Pauh Mr.Isham. syabas dan terima kasih. Hope Anwar wins. His safety is the biggest concern at this crucial times. BN is not going to sit back and let him take over the country. We might not see another exceptional malaysian figure like this for another couple of decades. So protect him and protect the future of this country. Malaysia deserves a true leader.

Sekian,
www.pathmanck.blogspot.com
Komen dan kritik anak malaysia di luar negara. Dalam website chain reaction.

donmny berkata...

TUAN

tahniah atas laporan 'kilat' terkini

Tanpa Nama berkata...

Standing Ovation, for you Sir. Thanks for the updates as event unfold.
AFTER Tunku Abdul Rahman hardly you find real Malays.... Malay use to be the ICON or EXAMPLE for everybody specially on "RESPECT MATTERS" and also "ADAT RESAM". They lost and wrongly guided for past 22 years by "Impersonator" TDM. Now the people called " MALAY" in the Crossroad weather to be or not to be "MALAY". People of Malaysia witnessing the resurrection of "real malay warriors" including you. May DSAI be the "initiator" of the long lost "Malay" value leader.

Tanpa Nama berkata...

tu lah...lainkali jangan kutuk orang jalan kaki,tak tau bile nak tolong kita...tak gitu bob ku2????muhahahahahaha...i walk alone i lonely...

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih di atas kesunguhan menyampaikan maklumat terkini. Sekarang ni media massa tidak boleh dipercaya lagi. Semua pengampu orang besar. At least rakyat di KL mendapat info yang terkini dari saudara. Terima kasih sekali lagi.

Ghifari X berkata...

Give them credit for what?
Its like a robber helping his victim to safety after the trauma.
What about the Cuban medical venture that run aground because it offered help primarily to the poor and working class but lack the lust for big bux? You failed it. You -Mukhriz squeezed it and Malaysia suffered. Malaysia needed an indigenous medicine and practice developed and Cuba was willing to help us in this field. The kind of program that would rival any ASIAN country Any - no you did not like it - it was low-cost so you dump it. Well monkeys I have news for you; You dumped the poor who was set to benefit from Cuba’s renowned medical and medicine development that saves millions of lives without financial suicide in Africa Vietnam and the Caribbean.
Since when these bastards care for the poor the infirm and the needy. What seems to be the urgent need that they can’t drive up to these homes in their Million Ringgit porch`e and Bentley - Oh! I know, there aren’t any roads. You notice anyone of these erstwhile visitors eating at any time with the folks - NO! is it lack of sanitation or lack of food or both - You tell me. They have no conscience; how dare they grandstand the sick and needy. For just measure-compare these vagrants wealth privileges and the bloody clothes they have on their backs at the moment. The RM 500.00 shoes 375.00 shirt,700.00 trouser, leave the underwear alone lest they sodomise someone. Shit-hounds! they care for non but themselves. Wanna bet how soon they’ll rush to the bath to wash their arse and possibly dump their clothes with scorn after coming in contact with this retched poor fellow? For 50 years and its only now they found this village. What about the Baitulmal which have little regard for the poor and render homage only to politicians and the arrogant ever absent staff. Hypocrites! For 50 years FIFTY YEARS and here comes a by-election so you found the poor to exploit there sufferings and I am certain it ain’t your pocket money Mukhriz not one of you visited your banks or credit cards for this occasion.
Got to hell you faggots.

chong berkata...

2 more days to go.

hope the truth, justice and islam prevail.

ZanPauh berkata...

Aku berada hampir di semua tempat yang saudara sebutkan. Tahniah atas laporan yang cemerlang dan menggembirakan saya sebagai pengundi permatang pauh.

Hidup kami di sini sebenarnya sudah jadi seperti zaman darurat. Polis sana. polis sini. Road block sana sini. Orang miskin macam aku yang meneruskan hidup dengan motosikal terus sengsara. 5 kali jumpa road block 5 kali kena tahan, kena periksa macam mat rempit, walau pun umur dekat 50.

Esok kami mengundi, doakan kejayaan kami!

Nostradamus berkata...

Malaysiakini Bloggers Headlines on 27 September 2008.

“Man of Honour” won Landslide Victory in P44 Permatang Pauh!

Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka!

A defining moment in Malaysian History was achieved when DSAI won the by-election in Permatang Pauh yesterday with a landslide victory over his opponent just 3 days prior to Parliament presenting it’s 2009 Budget (29 August 2008) and 5 days prior to Malaysians celebrating it’s 51st Anniversary of Merdeka (Liberty Day) on 31st August 2008.

Sit tight for the next episode on 29 September 2008, the preview to 16 September 2008 when Malaysia celebrates “Freedom Day”.

More Prophesies at Nostradamus Quatrains on “Wag the Dog” and Nostradamus Quatrains on Malaysia.

http://patek1472.wordpress.com

Tanpa Nama berkata...

anonymous said,

terima kasih di atas perkembangan terkini di pp..kami di kl amat memerlukan maklumat terkini di pp..mendengar berita di tv3 membuatkan hati jadi muak dan meluat..berita yang disampaikan amatlah berat sebelah..nmpk sgt tlh bersekongkol dengan kerajaan..yang peliknya najib tu xde keje lain ke asyik dia je bg ceramah??bosan dan menyampah!!tolongla bagi rakyat permatang pauh tahu kebenaran yg sebenar ttg muslihat dan taktik kotor pihak BN untuk merampas kerusi pp ni..saya pasti dengan bantuan Allah SWT kebenaran pasti akan tertegak suatu hari ini..

Tanpa Nama berkata...

anonymous said,

terima kasih di atas perkembangan terkini di pp..kami di kl amat memerlukan maklumat terkini di pp..mendengar berita di tv3 membuatkan hati jadi muak dan meluat..berita yang disampaikan amatlah berat sebelah..nmpk sgt tlh bersekongkol dengan kerajaan..yang peliknya najib tu xde keje lain ke asyik dia je bg ceramah??bosan dan menyampah!!tolongla bagi rakyat permatang pauh tahu kebenaran yg sebenar ttg muslihat dan taktik kotor pihak BN untuk merampas kerusi pp ni..saya pasti dengan bantuan Allah SWT kebenaran pasti akan tertegak suatu hari ini..

Tanpa Nama berkata...

anonymous said,

terima kasih di atas perkembangan terkini di pp..kami di kl amat memerlukan maklumat terkini di pp..mendengar berita di tv3 membuatkan hati jadi muak dan meluat..berita yang disampaikan amatlah berat sebelah..nmpk sgt tlh bersekongkol dengan kerajaan..yang peliknya najib tu xde keje lain ke asyik dia je bg ceramah??bosan dan menyampah!!tolongla bagi rakyat permatang pauh tahu kebenaran yg sebenar ttg muslihat dan taktik kotor pihak BN untuk merampas kerusi pp ni..saya pasti dengan bantuan Allah SWT kebenaran pasti akan tertegak suatu hari ini..

KeLoLo berkata...

Dah dekat nak D-Day dah ni...Banyak laporan sana-sini. Padang Ibu, Guar Perahu, Kubang Semang, Penanti...

Tak dak program buat Cherok To' Kun dengan Kampung Tok Elong ka? Ceramah dalam kebun getah...

Tukar tiub kat situ la pulak. Tak dak motor pancat kat situ ka?