Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 Oktober 2008

KE MANA HILANGNYA YB RABA RABA BONTOT

YB Raba Raba Bontot telah lama tidak kedengaran suaranya. Semenjak berlakunya kes raba-raba bontot di sebuah hotel di KL Sentral YB Raba Raba bontot kita ini senyap tidak bersuara. Apakah kesenyapan ini kerana kesa raba raba bontot.

Hari ini di Parlimen yang sedang bersidang dan membahaskan belanjawan negara telah sampai satu berita dimana YB Raba Raba Bontot telah muncul kembali untuk bersuara.

Selamat datang YB Raba Raba Bontot.



11 ulasan:

cucupakkasim berkata...

adaaa..adaaa..yb nie masih ada dan tetap dok buat muka tebai..

AntiJJ berkata...

Former Science and Technology Minister and current Member of Parliament for Rompin Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis had recently been accused[citation needed] of fondling and manhandling a 30-year-old female promoter at a nightclub in a five-star hotel in Kuala Lumpur and a police report had be lodged[citation needed] and the police have classified the offence under Section 354 of the Penal Code, which carried imprisonment of up to 10 years or fine or whipping or with two of such punishments due to the seriousness of the offence.

Dr Jamaluddin was reported to have been drunk and had left for overseas in an attempt to avoid much publicity and also to find ways to settle this matter.[citation needed]

Dr Jamaluddin had previously been involved in another controversy while on a working visit to the United States when he was a Cabinet Minister and while meeting with Malaysian students there, it was reported that he had insulted two Malaysian Indian students, namely Sheena and her sister, Dr. Sheela Moorthy, who is currently living in the USA and supporting her sister’s education at CalyPoly, by saying that the students who are of darker skin colour was of lower class origin in the Malaysia which is a racist and derogatory remark.[citation needed] A formal complaint had been made to the relevant Ministers but nothing formal had been forthcoming.

Tanpa Nama berkata...

YB raba2 bontot- YB yamseng di marriot juga- yB rompin- Yang Bongok, Jam*****N NAJIS....hahahaha

pekanpahang berkata...

Raba-raba lama berubat dgn tok batin Bukit Rok,utk menghilangkan gian raba-raba nya.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kes sudah di tutup rapi dan di sumbat dengan wang .
Tapi hairan jawi/jawa/ kais/mais/mawi dan apa apa lah jenis "jambatan agama" tidak kena kan YB Raba-Raba sebab mabuk.
Mulut Uztat sudah di sumbat wang kertas jugak ke?

ainon mohd berkata...

Tuan Tukar Tiub,

Tolong gunakan istilah yang 'manis' sedikit bagi menggantikan istilah b... .t yang kurang manis itu.

Tanpa Nama berkata...

Ainon Mohd.....
Since when is the word "bontot" catergorised as "perkataan tidak manis"?! What is tidak manis is the ACT done by the Y.B refered in this blog...get real!!!
Btw, its his blog, suka dialah and if you've been following his blogs, thats his style of writing, we as readers of his blogs are his uninvited guests, if it doesn't suit you don't go into his blog...PERIOD. no 2 ways about it!!

I HATE HIPOCRISY...


maria

Tanpa Nama berkata...

kes mabuk dan raba raba buntut tu halal dan biasa aje segi undang undang agama hadhari- umno, ini islam halal, curi wang- halal, tak sopan santun- halal, jumpa BOMOH DAN GURUJI- HALAL, nak tanya sikit apa tak haram bagi semua si haram-jadah ini. DI MANA PERGINYA MARUAH SEMUA CHAMPION KETUANAN MELAYU UMNO INI. Tak malukah dia orang.

Tanpa Nama berkata...

kalau b...t tak manis... pungkok boleh kut... he he he ...tengok macam alim jer...yb tuu.dasar umno kut.. tak takut tuhan

Tanpa Nama berkata...

Goreng tempe meletup-letup
diulit-ulit berlekok-lekok
kampung pak hisham dipanggil bontot
tempat saya di panggil pungkok

nak sensor buat apa,
dah itupun namanya turun-temurun,
dah tabiatnya suka meraba,
gro komanpun dia nak balun

Tanpa Nama berkata...

gerenti ade, masih dalam pantang sebab nuntut ilmu main belakang dari Najib plak,