Isnin, 6 Oktober 2008

WUJUDKAN POLITIK BARU DALAM BN – SAIFUDDIN – U.malayau

KUALA LUMPUR 5 Okt. Barisan Nasional (BN) perlu mewujudkan budaya politik baru dengan mengubah aspek dalaman dan luarannya untuk memastikan ia terus relevan kepada rakyat dan negara.

Naib Ketua UMNO Bahagian Temerloh, Datuk Saifuddin Abdullah berkata, antara aspek dalaman yang perlu diambil kira adalah menyusun kaedah perancangan dan pelaksanaan dasar-dasar dalam BN dengan lebih teratur dan proaktif.

"Lebih penting, pemimpin parti perlu dipilih daripada kalangan yang berilmu dan ikhlas berbakti kepada rakyat," .Saifuddin mengulas kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang perlunya BN berubah sesuai dengan cita rasa dan kehendak rakyat.


kah kah kah…. munkee ni pertamanya jangan jadi kaki bodek… ini politik baru… jangan bagi isteri ambil 10%.... ini politik baru…. kah kah kah… jangan tangkap orang tanpa bicara … ini politik baru…. kah kah kah…. jangan beli kapal selam….kah kah kah... ini politik baru….jangan guna c4… ini politik baru…. kah kah kah… kurangkan kang kong....kah kah kah... tapi munkee ni belajar kat mana? …. muka macam kang kong....woit munkee ni ada ilmu apa… macam dari sintok aje….kah kah kah



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Politik baru yg di maksudkan oleh Saifuddin,ialah mana-mana ahli politik misti ikut cakap bini,Najib ikut cakap bini dan Saifuddin pun ikut cakap bini.2 ahli politik dari Pahang ni ada title QC.