Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Oktober 2008

SHAHIDAN TANDING NAIB PRESIDEN - U.malayau

Kota Bharu 5 Okt. Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim hari ini menawarkan diri bertanding jawatan Naib Presiden UMNO pada pemilihan UMNO Mac depan.

Shahidan berkata, beliau menawarkan diri kerana mahu berkhidmat kepada parti.

''Saya bukan bertujuan mengejar kepentingan peribadi, tetapi semata-mata bagi berkhidmat kepada parti terutama dari aspek agama,'' katanya dalam temu bual dengan TV3 di sini hari ini.


kah kah kah…. tidak mengejar kepentingan peribadi…. kah kah kah… munkeelaaa mamat poyo ni…. kah kah kah…. dah nak mula jadi ustaz pulak…. woit munkee….nak tanya sikit beras dari sempadan masuk cam mana? kah kah kah….nak tanya sikit dulu kenapa nak cukai semua pokok-pokok buah di perlis…. Untuk kepentingan sapa…. kah kah kah…. idea ustaz mana? … kah kah kah.



3 ulasan:

tayar pancit berkata...

ngok memang ngok...dia ingat orang semua bodo kaa...shahidan takdak kepentingan peribadi? mana boleh...anak menantu sapa nak bela nanti...aspek agama konon...cuba tanya dia apa yang dia buat di perlis...habuk pun tarrakkk...tapi aku heran di perlis ada lagi mangkuk, pinggan, cawan hayun dok sokong dia lagi...banyak gula-gula kot...

asrullita berkata...

kah,kah,kah...mungkin dia dah puas bersama..GRO kat sempadan kot...tu yang nak dtg tgk GRO kat k.l ni pulak...kah,kah,kah...

PakSuKalai berkata...

12 relung pokok ketum kat Mata Ayaq, Peghelih tu sapa la yg punya kan... Ops, tu bukan masalah sbb ia diisytiharkan pokok herba kan... Haha... Pelik jugak la kan, pokok boleh ditanam seluas-luasnya... aplikasi produk salah la pulak.. tu pun bawah akta racun 1952...

aik, kapitalis betul tuan punya ladang... tapi sapa punya ladang???entah la, fikir la sendiri...ok, tiada nama disebutkan disini...

tp apapun, berjaya juga la kempen pertanian itu satu perniagaan tu kan..haha... yg bertambah musykil sebab apa herba tempatan kita diletakkan di bawah akta racun 1952 sedangkan tuan punya ladang berkeras yg mereka tanam herba tersebut semata2 berobjektifkan sbg bekalan sumber herba tempatan... haha... adakah herba tempatan kita mengandungi racun??? kira2 macam politik dlm penawar ada racun, boleh jd yg kita sangka racun tu mmg penawar.. ataupn yg racun tu mmg sah racun...