Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Oktober 2008

KEKUATAN SENDIRI – KHAIRY – U.malayau

REMBAU 5 Okt.Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin berkata, beliau menawarkan diri untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda berdasarkan pada kekuatan dirinya sendiri dan bukan kerana pengaruh pihak lain.

kah kah kah…. mamat ni betul ada kekuatan sendiri….dia ada modal… ada harta … ada duit…..dari mana datangnya…. kah kah kah…. dia jual petai di chow kit ke? dia drebar lori ke? semua salah … dia dapat banyak duit raya…..kah kah kah…nak tahu dari mana kekuatan sendiri ini datang? kah kah kah….. dari surat nikahlaaaaa dengan anak dolah….. kah kah kah…



4 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

begus tu Kj.
Sudah matang dan mula berdikari.
Sendiri hotak kuat, tak perlu lagi NEP untuk menang dan tak perlu tongkat dari Si bapak mertua.
Begui tu , Kj sudah insaf

Orang umnoputera perlu berlajar dari Kj cara-cara untuk kubur kan sendiri. Jangan kasi susah orang lain. Sendiri buat kubur , sendiri masuk dan sendiri tanam.
Syabas !

master berkata...

Ini semua wayang si Khairy..

Bapak mertua nak lingkup, penipu besar kalau mamat ni tiada pelan lain..

Khairy pandai, pemimpin UMNO lain semua bodoh.

9 Oktober berakhirlah dinasti Pak Lah, apa-apa keputusan dia buat pun, Selamat tinggal Pak Lah.

Tapi syok jugak tengok, ramai-ramai calonkan diri jadi Timbalan Presiden, UMNO dah jadi macam kelab Sejarah dekat sekolah rendah je. Kah kah kah.

Apa kata kalau minah cleaner kat PWTC tu calonkan diri jadi Presiden?

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Kah kah kah....

Kekuatan sendiri = Kekuatan menantu Dollah Badawi....

Kah kah kah....

PakSuKalai berkata...

kekuatan sendiri ke keseronokan sendiri???