Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 November 2008

BERITA MUNKEE NGOOOK

Mengenai dakwaan Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam bahawa Guan Eng sepatutnya menyedari mengenai garis panduan UNESCO yang kini boleh menjejaskan pengisytiharan Georgetown sebagai Tapak Warisan Dunia, Guan Eng berkata, perkataan yang digunakan Mohd. Ali tidak boleh dipercayai.

Mohd. Ali pernah berkata, bahawa Shah Rukh Khan akan ke Melaka pada 29 November untuk menerima anugerah negeri yang membawa gelaran Datuk tetapi dibatalkan.

Ini menunjukkan bahawa Mohd. Ali tidak tahu apa yang dikatakan dan tidak menyatakan apa yang dimaksudkan,” kata beliau.

kah kah kah…. kah kah kah…. nampak besarnya ngoook munkee ini….kah kah kah…

satu delegasi kerajaan melaka akan pergi ke bombay untuk memberikan datuk kepada shah rukh khan…. kah kah kah…

kah kah kah…. delegasi ini akan memurtabak melaka… kah kah kah….

kah kah kah…. tery mari putey wei… punde munco… punde muncu… kah kah kah

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abang hisham dahsyat bolih cakap niamah dlm punjabi,hebat cukup hebat.

+PsyChoMaTix+ berkata...

Ini pemikiran pembesar2 memanda Melaka ni aku ingat dah lalok ni bro. Banyak makan sireh ke hape. Kot kalau dia kasi kat Rosyam Nor dulu pun takpa jugak. M Nasir ka. Jalil Hamid ka. Ini Shah Rukh Khan. Entah mamat tu tahu tak kat mana Tanjong Keling. Gila punya cerita.

ahmad lebam berkata...

Munkee tu memang ngok..
cakap merapu-merapu...
da tua kutuk ta nak sedar-sedar..

dulu buat blog,cakap merapu..
last2 kena hit gile babi balik
ngn readers..

kah kah kah...

Munkee Melaka bodo,
bg Datuk kt SRK..
bajet2 nt SRK tlg Munkee ni
rekemen kt director amik munke ni
jd hero filem tamil..
ok kot..
misai da lebat da munkee ni

MahadeyBersiong berkata...

Melaka jilat ketiak SRK.SRK geli ketawa terkentut. Khalil Yaakob jilat ketiak sebelah kanan, Ali Rustam sebelah kiri..Itu sebab Ali Rustam cakap pun tak betul, dia stone laa.. Kah Kah Kah..

Tanpa Nama berkata...

As'kum Isham

Sape dia munkee yang mintak belas kasihan supaya org mencalunkan dia utk jadi tim presiden ameno, ni le munkeenua.
Sape dia munkee yg rekomen Datuk utk SRK, ni le munkeenya.
Sape dia munkee yg kalo bersuara memang tk de standard bunyinya, ni le munkeenya.
Malang betul Melaka dpt CM yg mcm munkee ni. Kah..Kah..Kah

- Tok Sidang