Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 November 2008

GEMPAR!! BALASUBRAMANIAM DI TEMUI !!!


YB Tian Chua dari Pakatan Rakyat telah bertanya di Parlimen dimana Balasubramaniam sekarang?

Ini telah di jawab secara bertulis oleh Syed Hamid.

‘ Balasubramaniam telah berada di Bangkok. Polis Malaysia telah menemubual dan mengambil kenyataan dari Bala di Bangkok pada 7hb Julai 2008 yang lalu.’

Polis telah menjalan siasatan. Laporan lengkap telah dihantar ke Pendakwa Raya untuk dipertimbangkan sama ada pertuduhan dibawah Section 199 Penal Code boleh diambil atau tidak.




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tarik Bala ke mahkamah, tapi kalu semangat bekas polis ini dah menjadi pondan dan pengaruh Najis masih kuat serta adanya hakim yang pekak,maknanya RB masih boleh terlepas buta. Orang yang beragama bolehlah mendapat 'consolation' bahawa bahawa RB akan tetap akan dibicara seadil-adilnya di padang mashar selepas hari khiamat nanti.

Izwan berkata...

Aikk.. DAH JUMPA TAPI AWAT TAK MAU BALIK MALAYSIA?

TAKUT SB ENTOT-ENTOT BONTOT KA?

HAHAHA..

BALA WOIT, TAKKAN TAKUT KOT NAK BALIK MALAYSIA.. HANG DULU PUN POLIS JUGAK KAN.. ;)

jabsp berkata...

mari kita pakat pakat teka teki apa keputusan yang akan diambil olih pendakwaraya nanti.
a-akan dakwa
b-biak pi kat dia
c-dakwa pun dak,tak dakwa pun dak

MahadeyBersiong berkata...

Lari BALA! Larrriiiii!! > Najib.

Tanpa Nama berkata...

JACKSON MINUS ONE

source: http://timesofindia.indiatimes.com/Michael_Jackson_has_converted_to_Islam_Report/articleshow/3740517.cms?TOI_latestnews


LONDON: Pop singer Michael Jackson has converted to Islam and changed his name to Mikaeel.

The 50-year-old star, pledged his allegiance to the Koran in a ceremony at a friend's mansion in Los Angeles, the Sun reported.

Jackson sat on the floor wearing a tiny hat after an Imam was summoned to officiate -- days before the singer is due to appear at London's High Court where he is being sued by an Arab Sheik, the paper said.

The star decided to adopt the new religion while he was recording a song at the home of his friend where a Jehovah's witness was brought up to help him through the ceremony.

Apparently the star of hits like 'the Way You Make Me Feel-was convinced by his producer and songwriter friends David Wharnsby and Phillip Bubal.

"They began talking to him about their beliefs, and how they thought they had become better people after they converted. Michael soon began warming to the idea.

"An Imam was summoned from the mosque and Michael went through the shahada, which is the Muslim declaration of belief," the source revealed.

Mikaeel is the name of one of Allah's angels. "Jacko rejected an alternative name, Mustafa meaning "the chosen one", the source added.

The singer, who rarely ventures out without a mask, is due to give evidence on Monday in a 4.7 million pound lawsuit brought by Prince Abdulla Al-Khalif of Bahrain for defaulting on an exclusive recording contract.

Tanpa Nama berkata...

Si Bala macam main silap mata pulak.

NOW YOU SEE HIM,NOW YOU DON"T!

Jumpa bulan Julai lepas hilang entah ke mana. May be he's in the hands of our great magician...
Mr Najis alTantunya and..........
Bik mama dah entot-entot dia dengan $$$$$$$$$$$$$$$$$ sebab itu dia senyap je.......tengah syok ke entot-entot!

+PsyChoMaTix+ berkata...

Dia ni aku tengok kesian pun ada - geram pun ada. Satu hal kesian sebab family dia mungkin diugut mati kot. Tapi, geram sebab dia tak berani nak harapkan PR untuk menyebelahi dia. Takkan laa PR akan biaqkan dia diselubungi masalah macam tu. Tapi, mungkin dia dah fikir masak2 kot takut kena 'masak' dek org2 mat gincu!