Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 November 2008

KARPAL GESA KETUA HAKIM NEGARA LETAK JAWATAN -mStar

KUALA LUMPUR: Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini menggesa Ketua Hakim Negara, Tan Sri Zaki Tun Azmi supaya meletak jawatan secara terhormat dalam masa tujuh hari berkuat kuasa hari ini.

Karpal yang juga ahli Parlimen Bukit Gelugor berkata, beliau membuat gesaan tersebut atas kapasiti Pengerusi Kaukus Integriti dan Kebebasan Kehakiman, berikutan kenyataan Zaki dalam satu persidangan integriti di Kuching pada 7 November lalu bahawa beliau pernah memberi rasuah


kah kah kah….. HAKIM NEGARA BESRI RASUAH ?.... kah kah kah …. kah kah kah

kah kah kah…. apa punya tuuuuurrrrrr…. punya hakim…..kah kah kah….

kah kah kah…. DULU BAKAR BAHAN BUKTI…. kah kah kah….sekarang rasuah…kah kah kah…

kah kah kah…. patutlaaa razak baginda lepas… kah kah kah… patutlah pendakwa tak minta merayu hukuman razak baginda…. kah kah kah…. abis hancus negara… kah kah kah

inilah CONTOH KETUANAN MELAYU…. kah kah kah



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lagi satu hasil dasar cermelang dari Institute Tanki Pemikiran Bapa Mirzan.
Hidup Bapa Mirzanku.

Tok Moh berkata...

Kah..kah..Hidup Melayu!
Hidup Melayu! Hidup Adari! Hidup Mat Ngantuk! Hidup Mat Monggol! Hidup Bik Mama! kah..kah..kah..

Contoh terbaik Produk keluaran Ketuanan Melayu..

Tanpa Nama berkata...

Ketua hakim kita semakin tiada kualiti dan tak sedar diri yang mereka itu tak layak menyandang jawatan itu. Ini dia dah tahu dirinya terpalit dengan tahi masih mahu tenggek di jawatan itu, semuanya kerana nak mempertahankan'Ketuanan Melayu' atau mempertahankan segerombolan manusia untuk berkuasa merompak kekayaan negara, kemudian itu berkokok yang orang Melayu hilang kuasa politik, hilang keistimewaan, hilang akidah, hilang 2/3, hilang bahasa, hilang identiti dan apa lagi?
Begitu jelas sekali dia tak layak menjadi Ketua Hakim tapi UMNO boleh meluluskan! Cepatlah PR ambil alih kuasa jika tidak hari-hari ada cerita pekak dari kerenah bangang UMNO/Ketuanan Melayu. Otak Negara boleh 'jammed'

Fa-T berkata...

ahaha... RAHSUAH+intergriti= ANJING!

Tanpa Nama berkata...

MANA SUARA DARI EDZAM? INIKAN BERKENAAN RASUAH JUGA?

Farouk berkata...

Kalau pun betul apa yang didakwa, kenapa asyik-asyik kaitkan dengan ketuanan Melayu. Orang seperti bro Isham ni lah yang merosakkan nama bangsa Melayu kerana memberi access untuk bangsa lain turut menghina Melayu...

kotakata berkata...

er, itu belum masuk kes koyak/bakar surat nikah, kan? kan? kan?

Tanpa Nama berkata...

Assalam.. ader soalan sikit, kalo ader org jawab, thanks alot...

kalo sorang tu bagi rasuah .. kita boleh bicara dier kat mahkamah.. kalo peguanm yang bagi rasuah... kita boleh bicara kat mahkamah... tapi kalo hakinm 1st negara bagi dot.. dot... kita nak bicara kat mana? sape akan jadik hakim nyer?