Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 November 2008

WRTAWAN WARTWAN NAK TANYA RAZAK BAGINDA


INI SOALAN WARTWAN DARI JABATAN AGAMA:


1 - Tolong terangkan hubungan kamu dengan Altantuya ?

2 - Kamu bernikah dimana?

3 - Mana surat nikah kamu?

4 - Apakah agama Altanyu ketika berkahwin dengan kamu?

5 - Kamu mengaku bahawa arwah Altantuya telah melahirkan seorang anak. Apakah ini anak itu anak kamu atau cucu kamu?

DARI SOALAN WARTAWAN JABATAN IMIGRISEN:


1 - Bagimana nama Altantuya hilang dari senarai rakyat luar yang datang memasuki Malaysia?

DARI SOALAN WARTAWAN PENDAKWA?

1 - Siapa yang memberi arahan untuk membunuh Altantuya?

2 - Adakah kamu kenal P. Subramaniam ?

3 - P. Subramaniam menggunakan khidmat P Subramaniam sebagai penyiasat, di manakah P Subramaniam sekarang?

4 – P Subramaniam telah mengeluarkan satu Akuan Bersumpah. Dalam Akuan Bersumpah ini P Subramaniam telah berkata bahawa Altantuya telah menjadi PENYEDAP Najib Razak sebelum menjadi isteri kamu. Apakah perasaan kamu mendapat barang terpakai?




5 ulasan:

Wartawan Play Boye berkata...

Kah..Kah...Kah....

Soalan Dari Wartawan Play Boye..

1)Berapa kah saiz buah dada altantuya
2) Berapa saiz Bra Altantuya?
3)Semasa Kamu entot dengan dia adakah dia blow job pelir kamu..?
4) Kamu Pancut dalam atau atas perut..?
5) Kamu Pakai kondom tak..?
6) Berapa kali kamu entot-entot dengan dia dalam sehari..?
7) Kamu makan pil viagra tak masa entot..?
8) Apa warna puting Altantuya..?

kah..kah..kah...
Lalu Razak pun menunjukkan pelirnya dan lantas memblowjob pelirnya sendiri....

kah..kah...

Izwan berkata...

Razak tuh dah toya..

Baginda dia dah tiada.. Dia kata nak pi sambung belajar atau dia kata nak pi Mongolia? Salah dengar ka bro?

haha

Aku rasa lar, dorang nih mesti buat threesomes laa.. Razak entot2, najib batang kemut2 Attantunya..

kah kah..

Bila pancut, dua2 tak mahu mengaku sapa punya anak.. Hang tuduh aku, aku tuduh hang..

Sma punya pacut dulu?

Jadi.... Untuk tahu sama punya anak itu, najib dengan razak kena beronani, tengok sapa pancut dulu..

Bik mama jangan marah!!! hahahha

Tanpa Nama berkata...

soalan mcm ni kena wartawan melodi tanya..
Baru best sikit..
abang rambut ketak...
TERJAHHHHH...

+PsyChoMaTix+ berkata...

Kah kah kah ... hang memang bergeliga bro ... ni soalan2 ni pun dah cukup bagi dia terkujat. Mana mungkin dia nak lari kat dunia ni kalau pembohongan tu obvious sangat. Aku maleh nak amik tau si mamat ni. Tau2 nanti kalau bawah si mat gincu tu - abeh gitu ja kes ni.

Tanpa Nama berkata...

mesti ada perjanjian antara razak dan najib ni ...lepas kuar jel je terus dpt gi london...untun nya..