Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 Disember 2008

JEMPUTAN MENONTON - MALAM INI - MALAM ESOK - MALAM LUSA




DI JEMPUT DATANG UNTUK MENONTON BILIK SULIT

MALAM INI - MALAM ESOK DAN MALAM LUSA - JAM 8.30 Malam

TEATER BUKAN TEATER/MAJLIS PEGUAM/GERAKAN MANSUHKAN ISA

DI DEWAN MAJLIS PEGUAM :13,15 & 17 LEBOH PASAR BESAR KUALA LUMPUR
( belakang Pasar Seni/Central Market )

Malam Pembukaan 200 orang penonton hadir. Cukup meriah.

Teater anti- ISA ini dibuat untuk merayakan Hari Hak Asasi Manusia Sedunia.
Semua kutipan - Rm10 derma - adalah untuk keluarga tahanan ISA
Sila datang beramai-ramai. Sila tanyakan komen-komen dari mereka yang telah menonton.
Siapa yang telah menonton sila hebahkan dan tulis dalam blok masing-masing.

SELAMAT MENONTON - TK dari TT




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brader gua sudah duduk KL puloh tahun tapi gua tahu KL dari rumah pergi tempat kerja dan tempat riadah. niat hati mahu pergi tonton tapi tak tahu nak pergi arah mana-veteran brader bawa kereta pun kelabu asap dulu ada driver sekarang biasa la, amacam kita bawa persembahan ini luar pada KL.
Kalah perang brader semalam gua sudah cuba tapi tak sampai ini petang gua cuba lagi.....KL tempat orang gila hanya untuk mat monggol dan bik mama hahahahaahhaha

najib berkata...

best siot..
gua dah pegi semalam..
brader Isham tak pernah menghampakan..
gua caya sama lu brader...

cerita yang penuh sinis..

Hidup Tukar Tiub..

nur suhana berkata...

wow, byknye entry sehari(:

KISAH DIRI berkata...

Tanpa nama..hahahah..mmg sulit area tt buat persembahan teater tu..tt suh jalan kaki sesekali..tak yah bawak kereta..situ area mmg payah!
ikutlah cara tt..semua by kaki!

Man Iblis berkata...

aku telah hadir mnyaksikan teater bukan teater ni pada malam prtama prsembahan..
Sempoi..skrip lucu..haha..
mesej senang smpai..

Dlm pjlanan ak ke tmpat 2..aku
rase smangat nk mampos..sbb aku tau teater 2 psal ISA..+ pla dngan jalan yg belubang2..ahaha!!
(naik motor)

tp smasa prsmbahan blangsung..
aku bleh dngar orng beborak,bunyi
krusi(x kawal prgrakan)& bunyi hndphone..smpai pnghujung je(scene watak tahanan ISA mnjerit)
sume hilang..sunyi..aku teramatlah pelik..
bru rase ke marahnye suara itu? bru rase ke ksngsaraan tahann?
Sedih? bengang? hmm...
aku dtng bukan skadar mnonton tp
aku serius dan peka dngan ape yg brlaku kat skitar kite ni..
teater ni ade komedi tp soalnye ap yg dilakonkan memang benar..

Jeritan watak 2 mmang sudah ade bile aku masuk je dewan 2.
mm..wa sdikit hampa la = /