Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 Disember 2008

POLITIK WANG: KURANG BUKTI MADEY TIDAK DAPAT SERAH NAMA - mStar


KUALA LUMPUR: Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak dapat mendedahkan senarai calon-calon Umno yang terbabit dalam politik wang berikutan kekurangan bukti.

Bulan lepas, Dr. Mahathir yang juga bekas Presiden Umno telah berkata bahawa beliau akan mendedahkan nama-nama calon yang terbabit dalam politik wang menjelang pemilihan parti yang dijadual diadakan Mac tahun depa
n.

kah kah kah… kalau kaki kelentong…. sampai bila bila pun terus kelentong….. kah kah kah…. ni mesti dah ada bukti mat sembab pakai duit…. kah kah kah…

kah kah kah…. cakap gedebar gebebat…. kelengking masuk jubo… kah kah kah

woit… ni mesti dah ada bukti mat botak dah pakai duit… kah kah kah….

kah kah kah…. kesian dah jadi kempen manager untuk mat sembab… kah kah kah






4 ulasan:

fecto berkata...

he sounded so stern and confident that money politics is the disease in UMNO and claimed that he had already have a list of the people involved.but now he said that he has no proof but only hearsay.wtf is that?making accusation in the first place by rumors and not facts!?.

azlan berkata...

jadi maknanya Dr.M membuat tuduhan semata-mata berasakan spekulasi dengan khabar angin lah?

apa ni?bukanke sepatutnya kena ada bukti sebelum membuat tuduhan dengan menyenaraikan nama-nama dalam list yang dikatakan mengamalkan politik wang.

nampak sangat Dr.M hanya cuba bermain politik dengan ahli UMNO.sebab?sebab Dr.M merasa tergugat sebab taring grupnya semakin menghilang dalam UMNO.

Johan berkata...

kah kah kah..bile agi nk heret org tue ni ke mahkamah sbb wat tuduhan palsu???

Farouk berkata...

Mahathir lagi besar punya flip flop.. Kononnya nak serahkan nama mereka yang terlibat dalam politik wang dalam UMNO, tapi tup-tup kata tak cukup bukti pulak... Sahlah beliau hanya menuduh buta-buta je sebelum ni. Kiranya masa beliau kata nak umum nama tu, sebenarnya senarai tu belum pun ada. Kalau ada pun, Mahathir hanya senaraikan secara 'suka-suka' je... Mana-mana yang beliau tak suka, nama naiklah dalam senarai tu... Giler punya Mahathir...