Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Disember 2008

KRISIS KEWANGAN DUNIA PENGARUHI DIVIDEN KWSP - melayu



PUTRAJAYA 21 Dis. - Keadaan ekonomi semasa termasuk krisis kewangan dunia dijangka mempengaruhi kadar pemberian dividen Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) pada tahun ini.

Pengerusinya, Tan Sri Samsudin Osman bagaimanapun berkata, pihaknya belum membuat sebarang keputusan mengenai kadar dividen pada tahun ini sama ada ia lebih tinggi atau sebaliknya berbanding tahun lalu.

Beliau berkata, Lembaga Pengarah KWSP akan bermesyuarat antara Februari hingga Mac depan bagi menentukan kadar dividen.


kah kah kah…. ini pelik … kata dulu OUR ECOMONY HAS NO PROBLEM…. kah kah kah…

woit …. dah lupa ke mat mongol cakap …. OUR FUDAMENTAL IS STRONG… kah kah kah….

woit … munkee ni lupa ke 7 bilion ringgit ambil dari KWSP…. kah kah kah…

woit … lupa ke duit KWSP bagi pada VALUECAP…. kah kah kah…lupa?.... tu pasal dividen merosot…. dit banyak kena kebas……kah kah kah…





3 ulasan:

jawa peranakan berkata...

dalam RM7 billion tu ada sikit duit aku maka aku tak halalkan dunia akhirat pihak yang guna duit aku dalam KWSP tu..mampus la korang kena cari aku nak minta halalkan masa di padang mahsyar nanti..

Tanpa Nama berkata...

Masa rugi mcm2 kau org cite.nak duit kat kwsp main hantam aje.dah ambik baru nak cakap.masa untung tak kate apa pun.ini duit kwsp kita mau guna masa pencen esk.lu x pe la duit byk, pencen pun govt bayar.kalau betul jln kita org x kan bising punya.sssshhh cakap lebih2 kalau x de bukti nanti kena dakwa.cukuplah setakat ni dulu.byk aku x puas ati ni.

tiub lori berkata...

Alalalah. Yang menggelabah sangat tu buat apa? Mereka ambil duit tu pun, bukannya duit ko hilang. Duit ko tetap ada, dah nama tu duit ko, duit pencarum sentiasa dilindungi. Beria2 nak haramkan sangat. Bungoks.