Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 24 Disember 2008

LAPORAN WARGA INDIA DAPAT MyKad DISIASAT - melayau


KOTA KINABALU 23 Dis. – Polis Sabah akan menyiasat dakwaan mengenai sebuah dewan perniagaan di negeri ini yang dikatakan terlibat mendapatkan MyKad kepada warga India yang bekerja di negeri ini.

Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Noor Rashid Ibrahim berkata, pihaknya memandang serius dakwaan itu dan akan berusaha mendapatkan kerjasama pihak-pihak yang berkaitan.

“Kita memang ada terima laporan tetapi mesti siasat dulu laporan itu benar atau tidak. Sebelum sebarang tindakan diambil, kita kena siasat dulu sama ada laporan tersebut benar atau mempunyai motif lain.


kah kah kah…. cakap dulu mykad ini kalis tipu…. kah kah kah… cakap mykad dibuat dengan teknoloji tercanggih …. kah kah kah…

woit… macam mana mykad pun boleh tipu… kah kah kah…. mesti ada rasuah… atau kroni yang dapat kontrek buat mykad… sedang menjalankan side business…. kah kah kah…
kah kah kah…. patutlaaaa warga sabah marah…. kah kah kah



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selagi ade MUSANG BERBULU AYAM,mcm mane canggih pun sistem yg ade.tak akan menjamin segalanya.CUBA PIKIR DAN RENUNG APE AKU NAK TULIS NI,"APABILA DUIT BERKATA-KATA MUSNAHLAH SEGALANYA".

Farouk berkata...

Perkara ini perlu disiasat. Selagi tiada bukti kita tidak boleh buat sebarang spekulasi. Mungkin ia sengaja digembar gemburkan. Walau bagaimanapun, jika ianya benar, maka mana-mana pihak yang ada kaitan dengan kes ini harus disiasat sedalam-dalamnya supaya kes ini tidak berulang...

pilih identiti berkata...

Secanggih mana pon teknologi tu, ada je kemungkinan ditiru atau apa2 pun. Kalau ada malaun yang tak guna berusaha nak buat macm tu untuk duit.