Selasa, 2 Disember 2008

MAJLIS TERINGGI AKAN PUTUS TINDAKAN -melayau



KUALA LUMPUR 1 Dis. - Sebarang tindakan terhadap bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim akan diputuskan oleh Majlis Tertinggi (MT) UMNO, kata Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

''Saya tidak mahu komen mengenainya. Apa-apa pun yang diambil, itu adalah keputusan MT," katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat Majlis Ekonomi di Bangunan Parlimen di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas mengenai saranan banyak pihak dalam UMNO yang mahu tindakan dikenakan terhadap Zaid ekoran tindakannya menghadiri majlis perasmian kongres Parti Keadilan Rakyat (PKR) baru-baru ini.

Pada Sabtu lalu, Zaid yang menghadiri Kongres Nasional PKR itu dipetik sebagai berkata, beliau datang sebagai tetamu selepas menerima undangan daripada pucuk pimpinan PKR.

Menurut beliau, kehadirannya adalah untuk mendengar isu yang diperkatakan pucuk pimpinan dan perwakilan PKR mengenai keadaan semasa di negara ini.


kah kah kah …..gerombolan sedang gelabah….NAK TENDANG TAKUT TAK TENDANG KECUT … kah kah kah.....

kah kah kah…. ni baru sorang datang meeting pkr…. kah kah kah…kalau dua orang macam mana?..... kah kah kah…. ribut setempayan….

kah kah kah….macam mana kalau tiga orang datang?.... kah kah kah …



4 ulasan:

AnakSemuaBangsa berkata...

Salam..

Datuk Zaid Ibrahim ni sapa..?
Dia tahulah,apa yang dia buat.
Dia kan Peguam..
Bodoh punya Gerombolan..

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

baru sorang, dah kecut teloq..
bila dua orang, mau terkejut beruk..
jika tiga orang, gelabah bewak lar..

kalau puluh2 orang datang, mau luruh teloq2 depa...

kah..kah..kah..

amoker berkata...

MT tot that they can hancurkan Zaid. But Zaid is a man of principle and will fight back.

Tanpa Nama berkata...

kalau diikutkan Zaid bukan buat kesalahan besar pun.Muhyiddin je yang lebih-lebih.kalau nak kata Zaid "pengkhianat",macamana pulak dengan Nazri(menteri di JPM) yang pernah menghadiri seminar anjuran DAP?.kalau nak adil Nazri pun patut dikenakan tindakan jugaklah.