Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Disember 2008

POLIS SIASAT DALANG JERIT -mStar



KUALA LUMPUR: Polis akan menyiasat dalang atau penaja penganjuran aktiviti berbasikal yang dinamakan 'Rakyat Pengayuh Perubahan', yang dikatakan melibatkan ahli politik.

Aktiviti tersebut yang dianjurkan oleh Jaringan Rakyat Tertindas (Jerit) sejak awal bulan ini, bertujuan menghantar memorandum kepada Parlimen berkaitan tuntutan rakyat kepada kerajaan.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, polis tidak akan berkompromi dengan mana-mana individu yang menganjurkan perarakan tanpa permit tersebut, walaupun mereka merupakan ahli politik.


kah kah kah….polis tak perlu siasat…. kah kah kah…nak siasat buat apa?.... kah kah kah…

kah kah kah…. kesian polis….kalau akhbar buat laporan tepat tak perlu polis siasat-siasat…

mai sini nak bagi tahu : PROGRAM INI DILANCARKAN OLEH MB SELANGOR PADA SABTU 29 NOVEMBER 2008 – JAM 2.13 PTG. KETIKA TAMU DAN DELEGASI KE KONGRESS PKR SEDANG MAKAN TENGAH HARI DI STADIUM MALAWATI….. kah kah kah…. ada musik keroncong masa itu… kah kah kah….


kah kah kah…. kalau ada media dan akhbar buat laporan berita tentang MB SELANGOR…. tak perlu polis buang masa…. kah kah kah



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Akhbar pun ngook dan Mat Kampar pun ngok. Nak naik basikal ramai ramai pun kena minta permit. Woi.... Mat Kampar bila nak pencen. Ingat Mat ngantok dan Mat Monggol ingat dengan kamu, sedar lah diri....tuuuur punya Mat Kampar.
Kalah perang brader ada Mat Kampar kaki bodek.

Tanpa Nama berkata...

Kalau MB Selangor sendiri dah rasmikan apa Polis ni buat??
Pening den mendengar cerita macam ni..
Bila dapat Ketua POlis yang cakap lidah berbeit. Dan dapat berita dari akhbar kaki jilat.
Kalau den kata polis ni memang penyangak jagan marah. Sebab punya banyak perompak dan kaki curi pecah rumah ko tak boleh kata tak cukup anggota.
Tapi bila budak-budak naik basikal ko bakar basikal mereka. Lori-loi hantu yang merisakkan jalan pun ko tak buat apa. Yang ko sibuk pasal budak-budak naik basikal.. Apasal polis ni dah jadi macam kaki jilat tak bertempat. Den tak kesian kalau jumpa polis pencen lumpuh atau buah pinggang rosak atau anak kaki dadah. Sebab masa pakai uniform dulu puak ni buat kerja tak pakai otak. Nak kenakan pasal lampu merah tengah malam buta. Belum lagi kira asyik pau orang dan bagi makan anak bini duit aniaya orang.
2x5 macam polis Athens ker ni?

feudalistik berkata...

hahahaha...naik basikal ramai-ramai pun dikira mengganggu keselamatan awam ke????

ini dah macam menghina masyarakat berbasikal....lepas ni budak-budak..woiii...jangan naik basikal ramai-ramai..hahahaha

tuan baginda lepas...bik mama bebas berjoging tak bahaya ke...byk lg tanah runtuh nanti..hahahaah.tak nak siasat ke...

tea berkata...

kalau ada media dan akhbar buat laporan berita tentang MB SELANGOR…. tak perlu polis buang masa....itu sebab den setuju kalau akhbar-akhbar yang boikot MB negeri pakatan rakyat ni di boikot...biar dia orang muflis, lepas tu PKR syarikat tu...

cheguBard berkata...

Sdr. saya berkongsi rasa polik dan golak tawo sedaro....

nak siasat cam bondo bosar lak... memang kayuh biska nie yang tolibat mendokong ialah parti politik selain pertubuhan bukan kerajaan dan bukan politik....

nak amik tindakan budak bawah umur terlibat poi tengok demo umno pewaris dan sebagainya bukan takat bawah umur tapi bawah umur tak sekolah pun ramai telibat....