Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Disember 2008

KERAJAAN SEDIA HADAPI KEMUNGKINAAN KRISIS EKONOMI -melayau



Kuching 13 Dis. - Kerajaan telah bersedia menghadapi sebarang kemungkinan yang timbul dari krisis ekonomi.

Perdana Menteri berkata, apa yang perlu ialah kekuatan dari muafakat dan kepercayaan rakyat kepada kerajaan.

kah kah kah… KEMUNGKINAN??? ….KEMUNGKINAN???.... mamat ni betul betul ngantuk…. mana ada krisis…. mat ngantuk ni tak dengar apa mat mongol cakap…. our economy has no problem…. kah kah kah… mana ada krisis… mana ada kemungkinan… kita selamat…. kah kah kah…

kah kah kah… ini lagi ngoook…. kalau ada krisis kita mesti muafakat… kah kah kah… muafakat buat apa?.... kah kah kah… nak berpakat apa…. nak pakat rompak bank?.... kah kah kah….

kah kah kah….KEPERCAYAAN RAKYAT KEPADA KERAJAAN…. kah kah kah….. betul betul ngoook….kalau dah hilang kerja nak percaya buat apa?.... kah kah kah… mana punya sekolah ekonomi munkee ni belajar…. kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brader teori ekonomi baru-muafakat dan percaya kepada kerajaan- boleh menjana ekonomi negara.
Mat ngantok dan Mat monggol ni nak kena lempar dalam laut atau buang dalam zoo negara buat makanan buaya.
Kalah perang brader, Mat ngantok bodoh sombong dan Mat monggol kaki temberang suka tikam belakang puteri Monggol. Gerenti kita kalah perang brader....

Izwan berkata...

haha.. Tudiaa setan-setan negara dah bising..

Bila susah ajak rakyat muafakat, bila senang kedarah harta dengan sepupu-sepapat..

Hahahaha...

Fadzli Hashim berkata...

Mat Ngantok masih menyambut Hari Merdeka 2008.

Che Ahmad

super lad berkata...

negara barat tak tiru apa yang malaysia buat.
sekarang nak standby pulak.. wakakah lah !

Farouk berkata...

Cuba kita lihat kenyataan Pak lah secara positif. Jangan hanya nak menentang je. Ada kebenarannya kenyataan Pak Lah tu. Tapi kalau dah kat jiwa korang tu dah menebal perasaan benci, memang susah nak buat apa...

Tanpa Nama berkata...

To Farouk....

Bila awak nak bukak mata dan hati..... pergi mandi bunga dulu

baru kau nampak yg mana betul yg mana salahhhh.... kakakakakah