Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Januari 2009

ABDULLAH MINTA MUHYIDDIN BERI PENJELASAN MENGENAI FTA - melayau


BENTONG 13 Jan. — Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Tan Sri Muhyiddin Yassin perlu memberi penjelasan kepada kabinet berhubung kenyataannya mengenai tindakan kementerian itu menghentikan sementara rundingan perjanjian perdagangan bebas (FTA) dengan Amerika Syarikat.

Perdana Menteri berkata, Muhyiddin perlu memaklumkan berhubung tindakan itu serta implikasinya kepada kabinet secara rasmi.

“Tan Sri Muhyiddin mesti maklum kepada kabinet dan apakah implikasi dan sebagainya,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat majlis pembangunan Wilayah Ekonomi Pantai Timur (ECER) di sini hari ini
.


kah kah kah… pelik lagi ajaib…. hairan lagi susah nak percaya… kah kah kah

woit… kerajaan ini tak ada dasar ke…. pakai tibai sorang-sorang…. mat sembab buat dasar…. mat ngantuk tak faham….. kah kah kah….

kah kah kah…. selalunya dasar buat sama-sama…. atau masa dasar dibuat mat ngantuk sedang zzzzzzzzzzzzzzz…… kah kah kah…. patut dia tak tahu…. kah kah kah..

woit…. atau ini warning untuk mat sembab… jangan nak jadi hero…. kah kah kah




4 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

Patutnya Rundingan FTA tu dah lama dihentikan

Kalau ada rundingan FTA macam mana kita nak boikot Amerika.

Ketika Musim PRU12 pun mereka masih runding, walhal Rafidah masa tu menteri MITI tak wujud

Tanpa Nama berkata...

Baru lah Mat ngantuk nampak hebat, tibai je la mat sembab yang ingat dia hebat, cakap orang putih pun tak faham, sepupu dengan me no spesk Ingglish, macam mana dia nak buat rundingan. Mat sembab ni bongok sebenar nya.
Kalau nak hebat lagi Mat Ngantuk mesti tibai Mat Monggol sekali yang kaki sabotage dan main wayang kulit belakang Mat Ngantuk.
Mat Sembab layak kena pecat dan pegi joget dengan Bik Mama....hahahahaha kita kalah perang la brader.

Kawan kepada sepupunya driver jiran YB berkata...

Setiap orang jadi menteri dia ada kuasa tersendiri untuk membuat keputusan....dari dulu lagi la, tak kan abang tak tahu, kalau tidak tak kan lah KIA CARNIVAL boleh declare kereta buatan tempatan....ha ha ha suka-suka mereka je memerintah negeri ini, dia buat macam tanah mak dia je, suka-suka....nak buat apa, rakyat ni apa hal, lu sapa...mau bising-bising dok mersing la, jangan takut punya sebegai MENTERI kita boleh buat apa saja, itu rakyat kita cover cerita melalui surat kabar, orang parti kita mesti percaya punya.....ha ha ha PADAN MUKA ANAK CUCU KITA...menang sorak lama-lama hilang tanah

Tima kaseyyyy

Farouk berkata...

Memang patut pun Pak Lah minta Muhyiddin beri penjelasan sebab ia dihentikan tanpa dibertahu terlebih dahulu kepada Pak Lah. Pak Lah tu PM dan masih ada kuasa lagi...