Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Januari 2009

LEBIH 10,000 RAKYAT HILANG KERJA SEJAK 1 JANUARI - mStar


KUALA LUMPUR:Lebih 10,000 rakyat Malaysia kehilangan pekerjaan sejak 1 Jan tahun ini, kata Pengarah Eksekutif Persekutuan Majikan-majikan Malaysia (MEF) Shamsuddin Bardan hari ini.

Bercakap kepada Bernama, beliau berkata lebih banyak pekerja dijangka hilang pekerjaan dalam tempoh terdekat apabila semakin banyak syarikat, terutama yang bergiat dalam sektor pembuatan, menghadapi masalah untuk terus beroperasi.

Sejajar dengan itu, beliau merayu kepada kerajaan supaya menyalurkan dengan segera peruntukan melalui pakej rangsangan ekonomi kedua bagi membolehkan syarikat mengetahui dengan jelas kedudukan masing-masing.



woit….TOLONG JANGAN BUAT FITNAH …. INI BOHONG… kah kah kah..

woit…. jangan buat berita palsu…. kah kah kah…

woit… SUDAH LUPA KE….. WE HAVE NO ECONOMIC PERBLEMS…. kah kah kah…

kah kah kah… OUR FUNDUMENTALS IS STRONG… kah kah kah..

woit.... tolong ingatkan siapa cakap macam ni..... kah kah kah



5 ulasan:

ehem-ehem berkata...

nasib baik kita tak keje, tak la hilang kerja.... kita ni untuk gua dengan Dolah menantu.... tapi dia jutawan cilaka menganggur tapi jutawan cilaka cilaka hahahah

MELAYU COOL berkata...

Woit....EKONOMI KITA KUKUH LA, siapa yang kena buang kerja ni, mana ada yang kena buang kerja, cuma satu orang saja iaitu bekas imam tu, yang lain oke je

IndukYati berkata...

"We dont have economy crisis"..citt podah..apokejadah...hampehh, abih tu yg hilang kojo tu ingat sikit2 anak ker,Mat Monggol nie ambik cakap sapo nie...reti ker tidak...ekonomi dah menguncup tahap kecut p*l*r,lagi kata kita tiada masalah...

SH4T1M1 berkata...

we have no economic problems... our fundamental is strong... memang la xde economic problem... memang la fundamental is strong... 'we' & 'our' tu merujuk kepada mat monggol & gerombolannya... korang dah telan duit rakyat banyak... dah kenyang makan kapal selam... dah penuh poket isi macam2 komisen projek atas nama pembangunan untuk rakyat... memang la korang punya ekonomi kuat tapi rakyat yang melarat... memang la korang punya fundamental strong tapi rakyat yang melopong...

Sangkaluka-Buana berkata...

Kes rasuah tujuan utama bila bertading March ini tak payah keluar duit sebab semua dah tak boleh nak pau /Pakage 7 juta bagi kat ketua bahagian agih ke projek jadi piliharaya( rakyat) tak penting yang penting yang undi di perhimpunan

Ekonomi yang ekor no money.

Engkau tak ada kerja engkau punya pasal lah mintalah kat adun kau

Kita kena tipu lagi sampai bila nak tunggu KU DETA street Power