Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 Januari 2009

PEMECAH BERITA !!!



WARTAWAN DAPAT DUIT ?

Berita baru masuk - jam 5.11 ptg ini.

Kuala Terengganu telah heboh dikalangan pengamal media.

Dikatakan ada wartawan yang dapat 300 ringgit bakseeh.

BERDUYUN-DUYUN

Kereta mula datang berpusu-pusu masuk ke Kuala Terangganu.

Dari Kuantan lagi kelihatan kereta berduyun-duyun menuju ke KT. Jalan semakin sesak.

Diantara kereta-kereta ini pasti ada yang mebawa hantu dan toyol. Malah ada yang telah sampai malam kelarin.



SEMBAHYANG JUMAAT HARI INI

Menteri Besar Perak akan memberi khutubah Jumaat di Masjid Pengadang Baru hari ini.





8 ulasan:

sEmut berkata...

menteri kewangan baca manderem apa pulak bro?

Tanpa Nama berkata...

PR cepat cepat hantar "GhostBuster" kat KT...hancur UMNO/BN.. Hidup PR !!

Tanpa Nama berkata...

Besar kemungkinan di antara berbondong-bondong manusia yang berhijrah ke KT itu terdiri daripada toyol atau pelesit, jadi pihak yang berkepentingan HARUS bertindak memantau mereka dan 'alert' pihak polis walaupun polis akan pada mulanya enggan bertindak kerana kononnya "tidak cukup bukti yang kukuh'
BN/UMNO gila babi nak menang kerana alasan psikologi aje kerana kredibiliti mereka dah merosot cukup teruk. PR pun nak menang kerana ini akan memberi lompatan psikologi yang amat baik untuk mengambil alih kuasa negara. PASTIKAN hantu dan toyol itu tidak ke pusat membuang undi

fudzail berkata...

Mugabe pun ke KT sebagai pengundi hantu
http://1426.blogspot.com/2009/01/mugabes-malaysian-retreat-malaysiakini.html

TiuB GeRek berkata...

Bro..

ada org xpueh ati kat u. ada artikel kat Utusan Melayau online..
U buat pe sampai ketua pembangkang tu marah...

kah..kah..kah..

Dah majuk dah org tua2, ada sapa2 nak pujuk???

##### berkata...

ya!!!

esok kita akan tahu siapa yang bakal memiliki semula parlimen KT.adakah PAS?ataupun UMNO?

buat masa ini kita simpulkan peluang kedua-dua calon itu adalah 50/50.buat calon bebas pula,semoga berjaya juga diucapkan.

hafiz berkata...

bn bodoh. itu saja.

tiUb GerEk berkata...

pengakuan Cif Inspektor Azilah Hadri macam best jer.. mcm ada sesuatu akan terbongkar...

Bro, komen skit sal musuh tradisi TT.
kah..kah...

Najib Bersumpah dlm masjid Guar Perahu masa PRK Pmtg Pauh...

"masih kah kau ingat"....
kah..kah...