Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Januari 2009

PM PELIK ORANG UMNO CAKAP TAK ELOK TENTANG WAN FARID - Mkini

Perdana menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata beliau pelik kerana orang Umno yang lebih banyak bercakap mengenai yang tidak elok terhadap calon BN bagi pilihanraya kecil Kuala Terengganu, Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh, berbanding dengan pihak pembangkang.

Abdullah berkata, beliau tidak tahu yang calon BN bagi pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu itu, sombong
.



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PakLah memang tak tahu banyak perkara walaupun beliau seorang PM/Presiden UMNO/BN.Yang sering beliau ungkap ialah : 'Saya kecewa......."

Mr. Padedoh berkata...

Yo TT,
Kalau sudi, boleh tolong paparkan link ini berkenaan strategi PAS di KT
http://padedoh.wordpress.com/2009/01/09/the-pas-blitzkrieg/

Ada gambar ye..

kuchalana berkata...

paklah kalau makan goji guarana boleh steam lagi ke ?

Johan berkata...

woit dolah,mmg pun byk ko xtau..dah ko asyk tido je mane ko nk tau ape2..pastu KJ xbgtau ko kot..kahkahkah

ejal berkata...

paklah ape tau slain dr tdoq ja..
tp bro smlam lu kt astro awani ngam ho!!!!yg paling wa respek skali tasbih lu tuh!!!!i follow la..!!!

manky berkata...

si ngantuk masih mamai..

Tanpa Nama berkata...

zzzzzzzzzzzzzzzzzz mana nak tau semua.... mat ngantuk

F.A.Z.R.U.L.L.S berkata...

La,,, apa kena lagi ni.. tu pun tak tahu.. habis semua tak tahu apa yang dia tahu...??? tu la kerja semua orang yang buat.. jadi lagu ni lah...

abahryan berkata...

penyamun2 sekalian kalo xsalah gua sudut pandang tukar tiub kt astro awani akan diulang tayang pd sabtu 5.30pg,7.30pg,3.30ptg..ahd 5.30pg,7.30pg n 3.30ptg..so kalo hampa nak tgk lg betis gedi tukar tiub tryla bkk tv waktu2 berikut..

ALOY berkata...

tu l,,mmg susah nak tau,,,

Anti Kaki Tidur berkata...

Apa nak pelik Pak Lah oi kalau betul pun org UMNO cakap tak elok pasal Wan Farid.

Kamu tu pun org UMNO dok kata mcm2 selama ni. Tak sedar ke? Tak pelik pun.

Tu la, org suruh jadi Pengerusi JKKK tak mau, nak jugak jd PM. Kan dah tak larat nak ambil tahu banyak benda.

Lain kali ukur baju kat badan sendiri la Pak Lah oi sebelum terima apa2 jawatan.

P/s : Memandangkan Pak Lah minat sgt dgn golf, saya rasa dia jd Caddy pun sesuai.