Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 Januari 2009

PEMUDA UMNO EDAR PELEKAT BANTAH ISRAEL - melayau


KUALA LUMPUR 9 Jan. - Pemuda UMNO Bahagian Titiwangsa akan mengedarkan 10,000 pelekat kenderaan yang tertera perkataan 'Hentikan Keganasan Di Palestin' sebagai bantahan terhadap rejim Zionis itu yang menyerang Palestin.

Naib Ketuanya, Nazir Hussin Akhtar Husin berkata, pihaknya telah menubuhkan jawatan bertindak yang akan mengedarkan pelekat kenderaan itu ke semua bahagian UMNO di seluruh negara.

''Kami akan bergerak mengedarkan pelekat kenderaan itu untuk memberi kesedaran dan menunjukkan tanda sokongan rakyat negara ini kepada Palestin,'' katanya ketika ditemui pada Kempen Menentang Kezaliman Israel di sini hari ini.


kah kah kah …. kah kah kah…. ini saja yang dapat di lakukan oleh gerombolan…. kah kah kah…. buat pelekat kereta…. kah kah kah

woit…. nak edar 10,000 pelekat ini pun kena ada jawatan kuasa bertindak….kah kah kah…

kah kah kah….ni mesti projek buat duit… kah kah kah….

woit… tapi kira-kira dah oklaaa…. dua tahun dulu… kepala gerombolan ini hanya hantar e-mail bantahan…. kah kah kah…dah ada peningkatan….kah kah kah

woit….. napa tak buat demo depan kedutaan amerika… kah kah kah… tak anti amerika ke… kah kah kah…

woit… nanti lepas buat kerja…. ahli jawatan bertindak boleh dapat burger king dan coke…. kah kah kah




5 ulasan:

ariff sulaiman berkata...

kahkahkah
umno kene upah burger king n coke....
yeah lwn israel+umno!!

Tanpa Nama berkata...

haduh...org tu usaha bkempen utk islam pun ko nak caci? jgn buta sejarah..hal di Gaza xde kaitan dgn UMNO di malaysia.. UMNO mmg teruk tp jgn mperlekehkan usaha org tu bro..org US sendiri yg kristian pun ade mpertahankan palestin..next time jgn tulis blog yg menampakkan kebodohan ilmu pada anda..shame on u!

Tanpa Nama berkata...

kalo berani jgn block la ulasan gua td bro..haha! ade berani wahai org yg mendabik dada ngaku berani?

Tanpa Nama berkata...

pemuda umno tak dak teloq..kahkah kahkahkahkah.

pemuda umno demo depan kedutaan palestin..... kahkahkahkahkah

kat melaysia je buat depan kedutaan palestin....kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

pemuda umno tak dak teloq..kahkah kahkahkahkah.

pemuda umno demo depan kedutaan palestin..... kahkahkahkahkah

kat melaysia je buat depan kedutaan palestin....kahkahkahkahkah