Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Januari 2009

POLIS TAMBAH 2,000 ANGGOTA LAGI DI KUALA TERENGGANU - harakah


KUALA TERENGGANU, 12 Jan - Polis dipercayai telah menambahkan keanggotaan dari pelbagai unit dalam kawasan pilihan raya kecil P36 Kuala Terengganu seramai 2,000 anggota lagi dan kini menghadapi masalah penempatan.

Menurut sumber,difahamkan kini keseluruhan anggota berkenaan berjumlah 12,000 termasuk 10,000 anggota yang dibawa masuk sebelum ini.

Sumber mendakwa anggota berkenaan termasuk 500 anggota dari Pulapol, Kuala Lumpur, Kelantan (500), Sarawak (500) dan Sabah (500).

Difahamkan anggota dari Sarawak dijangka akan digunakan untuk mewujudkan insiden provokasi bagi menampakkan Pakatan Rakyat memulakan kekecohan dan huru-hara di kawasan pilihan raya berkenaan.




7 ulasan:

ts malaya berkata...

Ini bukan apa-apa.Sebabnya Barisan Nasional nanti tidak ada apa-apa bila kalah.Sebab tulah kerah ramai polis. Ini bukan zaman darurat(1948)Sikit punya ngok orang buat kerja ni.

kakciks berkata...

smlm nampak kat tv, terkemabang2 idung mid albar menafikan kehadiran begitu ramai polis di KT - dia kata ada 3,500 org je ....

Tanpa Nama berkata...

entahle..penyalahgunaan kuasa .bukan ke polis 10,000 itu bagus untuk menangkap pendatang tanpa izin,kes ragut,pecah rumah dan juga kes rompakan bersenjata.kalu macam nilah umno menyalahgunakan polis..patut umno disalahkan.kos polis yang kerja kat kt,overtime,makan minum,logistik,minyak,kenderaan dan overtime tu bukan ke duit rakyat?bukan duit umno.dari sibuk jaga pilihanraya kecil yang tidak akan menggugat bn,baik dihantar untuk jaga kes jenayah di kual lumpur dan johor..

MahadeyBersiong berkata...

woi perompak! penyamun! Apa tunggu lagi?! Raya la kat KL! Polis tak de oi!!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2009 Januari 14 11:45 !

Mana ada Tentera & Polis boleh claim overtime, biar betul sikit kalau nak menulis tu .......

nami o fish berkata...

Police state..police state..Terengganu police state..

nami o fish berkata...

Wahai penyamun-penyamun sekalian,hari ini kita rompak Bukit Antarabangsa,rompak Bukit Kiara..polis takde malam ni.

Banzaiiii!!!hahahahaha!!!