Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 Februari 2009

INSAN SUCI LAGI SUCI LEBIH PUTIH DARI MAZI



Dari Malaysian Insider : Khir Toyo telah mempersoalkan moral Elizebeth Wong “ Ini soal morality, sama ada gambar itu diambil dengan kebenaran atau tidak adalah soalan yang lain, saya tidak boleh menerima seorang Adun yang memiliki moral sedemikian.’


kah kah kah…. BETUL KE WAK BOTOX NI ?.... DAH JADI WALI ….kah kah kah…

koit… BINI WAK BOTOX NI LARI 9 JUTA RINGGIT APA CERITA ?.... kah kah kah..

woit … TANAH 200 EKAR WAK BOTOX BAGI KAT DRIVER TU MACAM MANA ?....kah kah kah...

woit... PROJEK BUAT RUMAH EXCO TU APA CERITA.... BERAPA BANYAK WAK BOTOX SEBAT ?...kah kah kah...

woit.... NAK BAGI TAHU KERAJAAN SELANGOR SEDANG SIASAT SEMUA KES TANAH WAK BOTOX....kah kah kah... BARU BOTOX NI TAHU.... kah kah kah...





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro...

Cerita nak siasat, nak bongkar dah lama dah... tapi still tak de apa-apa pun

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah....
kalau org rakam gambar wak botox tgah berak,wak botox blh juga ckp
'Ini soal morality, sama ada gambar itu diambil dengan kebenaran atau tidak adalah soalan yang lain'.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahakahakahakah

Tuah Kilau berkata...

dia ada mende haram dalam muka (botox) ...pun berani cakap soal moral?

wth!

amanlegend berkata...

Wak ni dari Gerombolan cakap pasal moral..
Moral penyapu bersih..
Wakakaka...

Tanpa Nama berkata...

mangkok betul si tonyok ni, kesiannya si gerombolan ada pemimpin yg berstandard jamban ooi......kakakakaka

SL Chan berkata...

Spesis ini dari mana????????PundXXXek belaka sibangang ini????sendiri ada berak kat tepi,nak cakap orang lain,,Patut pergi tengok muka sendiritu kat cermin,,,
nanti selipar jamban aku akan lemparkan dekat dia!!!!!

KOPI LWN GOUT berkata...

ala kesian betul ngan Khir tempe ni,sejak negeri tergadai pada PR meroyan tak habis2,nak cakap pasal moral,tu hah siapa yang ceroboh pejabat SUK buang semua fail-fail,takut ke,berani kerana benar tapi dasar telor tak de tu yang jadi mcm tu,mangkuk hayun mcm ni biarkan saja tak payah layan dan komen banyak2 nanti hilang lah sendiri dari muka bumi kita mamat ni

V-Jolt berkata...

org bogel je yg takde moral. yg rembat duit rakyat camana? bodoh btul. dasar gile seks. ni mesti dok asik layan porno ni.

Tanpa Nama berkata...

aku stuju ngan....V-Jolt!!

asal bogel jer, tak da moral...!,
asal bogel jer, tak da moral...!!

menteri yang raba pungkoq org tu nak panggil apa...? Budaya Melayu..Kot?

kepada Wak yq bengong tu, aku rasa dia ni memang x sekolah.
betul la,mcm citer p.ramlee tu..
umno=sarkis...!!

ataupun, memang dia punya hobi..


.................
-wak parjelang-