Rabu, 4 Februari 2009

LEMBU LEMBU BERGERAK-GERAK BUAT LAGI LAPORAN TERHADAP MB SELANGOR- mStar



SHAH ALAM: Gerakan Anti Korupsi (GERAK) hari ini membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor berhubung salah guna kuasa dan penyelewengan yang didakwa melibatkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Laporan itu dibuat pengerusi GERAK, Mohd Nazree Mohd Yunus di pejabat SPRM di sini pada pukul 4.55 petang.

Mohd Nazree berkata, laporan itu meminta SPRM menyiasat berkaitan amalan Menteri Besar menggunakan wang awam untuk membiayai kos penyelenggaraan dan pembelian aksesori serta alat ganti kereta milik peribadinya.

Katanya, beliau menyerahkan enam keping dokumen kepada SPRM termasuk invois dan resit penyelenggaraan kereta jenis Lexus nombor pendaftaran WQR779 milik Abdul Khalid.

Beliau mendakwa bahan bukti yang diterima oleh GERAK menunjukkan kerajaan negeri telah membelanjakan sejumlah RM7,797 bagi membiayai kos penyelenggaraan kereta Abdul Khalid itu secara berkala, alat ganti termasuk tayar berjenama Michelin dan pemasangan cermin gelap.

Pada 21 Januari lepas, Gerak membuat laporan kepada SPRM terhadap Abdul Khalid atas dakwaan menyalahgunakan dana syarikat kerajaan negeri untuk membeli 46 ekor lembu dengan harga RM110,400 untuk ibadah korban sempena Aidiladha pada Disember lepas untuk diagihkan ke kawasan Parlimen Bandar Tun Razak yang diwakilinya.



kah kah kah …. kah kah kah…. LEMBU LEMBU BERGERAK GERAK… kah kah kah

kah kah kah… LEMBU LEMBU INI HIDUP LAGI….LAAAA... INGAT DAH HANYUT DALAM KOTAK… kah kah kah …

woit…. BAGUS LEMBU LEMBU INI…. DULU LEMBU LEMBU INI SAKIT.... KENA SERANG KKS...KURANG KASIH SAYANG....LALU MARAH PASAL LEMBU KORBAN ….. kah kah kah…

kah kah kah…. NI LEMBU DAH MARAH PASAL KES TAYAR KERETA…. kah kah kah…

kah kah kah… PAKATAN RAKYAT WAJIB MEMILIHARA LEMBU LEMBU INI AGAR LEMBU LEMBU INI MENJAGA DAN MENGAWAL KERAJAAN PAKATAN DI MANA SAHAJA TIDAK AKAN TERLIBAT DENGAN RASUAH…. kah kah kah

kah kah kah...INI LAH TUGAS SUCI LEMBU LEMBU INI…
. kah kah kah..

woit… BILA LEMBU LEMBU INI NAK MELEMBU ISTERI ROSMAH?..... KATA ADA DUIT 50 JUTA… kah kah kah…. MELEMBU LAAA KE HULU KE HILIR… kah kah kah



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BILA LEMBU LEMBU INI NAK MELEMBU ISTERI ROSMAH?

kah kah kah........

Tanpa Nama berkata...

ermmmmmmmmm..............

terasa semakin BIAS!

Nazree apa ceritaaaaaaa???????????
Awat jd lagu nihhhhhh?????????????