Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Februari 2009

SUBURKAN KEMBALI SEMANGAT JUANG – NAJIB - melayau


KUCHING 12 Feb. – Datuk Seri Najib Tun Razak menggariskan empat faktor yang perlu dijadikan panduan untuk umat Islam di negara ini dalam menghadapi cabaran-cabaran semasa dan hari mendatang.

Empat faktor tersebut ialah:

-Memantapkan modal umat Islam melalui pendidikan dan ilmu pengetahuan

-Menyuburkan kembali semangat juang dalam kalangan masyarakat Islam terutamanya generasi baru.

-Menguasai ekonomi.

-Memperbaiki budaya kerja dan amalan hidup.


kah kah kah…. kah kah kah…. kah kah kah…

woit… BETUL KE LAPORAN INI ?..... kah kah kah... INI UZTAD MANA NI ?... kah kah kah




13 ulasan:

TS Malaya berkata...

Ini Ustaz Al-Mongolia.Dia berkelulusan dari Universiti C4.PHDnya(Permanent Head Damage)tentang explosion and how to grap for power.Bukunya boleh dipesan melalui gerombolan AMNO@kumpulan keris telanjang.Pengurus buku ini ialah Bik Ma.kah,kak,kah.Cis jangan kau derhaka.Nanti tiada tender kepada kamu.

Tanpa Nama berkata...

Uztad Mat Monggol baru tammat pengajian dari university AL - TANTUYA.
Mat Monggol suruh suburkan, supaya bila berjuang dengan orang bersaiz Bik Mama gerombolan bolih menang.
Mampusss lah kamu Mat Monggol di kejar hantu puteri Monggolia.......

Anonymous. berkata...

Menyuburkan kembali semangat juang dikalangan masyarakat Islam?

Oh u tell me Najib, is it by supporting rasuah, kezaliman ke atas saudara Islam yang lain dan juga menyekat keadilan dengan cara yang terhina sekali, then baru kita dapat 'menyuburkan kembali' semangat itu?

Najib ni kadang-kadang pandai betul buat lawak, kan.

Tok Uban berkata...

Dia tukang baca aje...kalau tanya pada dia...tentu tak dapat jawab punya...tak caya...tanya bik mama...kahkahkah

pesfreak berkata...

tuan guru haji najib bin razak

jawa peranakan berkata...

NAJIB TUN RAZAK = RAJA LAWAK MUSIM KE3..

Tanpa Nama berkata...

Daripada aku layan kata2 si-Najis! ni pasal islam...
lebih baik aku dengar lagu nasyid daripada Raihan..

lagi best...dan insaf...

-people are not sheep-

Tanpa Nama berkata...

Mat Najib Shaariibuu ni Islam ke???

Bila dia bersunat?

Bila dia taubat?

zack berkata...

sebenarnya najib nak kata begini maksudnya:-
- memantapkan modal umat UMNO melalui
pendidikan dan ilmu pengetahuan

- menyuburkan kembali semangat juang
dalam UMNO terutamanya generasi
baru

- menguasai ekonomi(UMNO)

- memperbaiki budaya kerja dan amalan hidup (CARA UMNO)

Badai Utara berkata...

Najib, Najib.....

Masa belajar kat UK peluk pompuan tak sangga!

Ni anak hang pulak peluk Minah Mat Salleh yang pakai baju nampak lurah tetek tak sangga, gambaq pun dah merata pusin dalam internet.

Bini hang duk kalut peluk Shah Rukh Khan, Salman Khan dan Lee Chong Wei dan tak tutup aurat kat kepala, ada hati nak sebut pasai Islam.

Sudahlah...jangan nak berlakon. Hang pun bukan pandai sgt berlakon. Loqlaq!

MahadeyBersiong berkata...

WARGHKAHKAHKKAHKAH!

Tanpa Nama berkata...

sheikh najib khinzri al-mongoli
kitab ulung karangan beliau ialah assirah fil al tantuya fil malazia wal konsfirasi dan diterjemahkan oleh as sheikh abdul razak bajinda al submarini,sheikh sirul azhar al aswadil qibasy dan sheikh azilah al hadri al himari.

thaliana_damia berkata...

walak giler la najib ni ...cakap pasal islam ...lagi lawak