Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Februari 2009

TANGGUH KENAIKAN TOL TIADA KAITAN DENGAN PILIHANRAYA KECIL



Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata keputusan kerajaan menangguhkan kenaikan kadar tol di lima lebuh raya yang sepatutnya berkuatkuasa Ahad ini tidak ada kena mengena dengan tiga pilihan raya kecil yang akan diadakan tidak lama lagi.

"Tidak, tidak," kata Perdana Menteri ketika ditanya sama ada keputusan Kabinet hari ini ada kena mengena dengan pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Bukit Gantang di Perak dan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau, Kedah yang akan diadakan serentak 7 April ini serta bagi kerusi DUN Batang Ai di Sarawak, yang tarikhnya belum ditetapkan.



woit…. KALAU TAK ADA KAITAN DENGAN PILIHANRAYA KECIL…. MESTI ADA KAITAN DENGAN PILIHANRAYA BESAR…. kah kah kah

kah kah kah…. TANGGUH SAMPAI BilA?.... kah kah kah…

woit… TAK FAHAM FAHAM…. ORANG RAMAI BUKAN NAK TANGGUH…kah kah kah

kah kah kah…. ORANG RAMAI NAK HAPUSKAN TOL…. kah kah kah…

woit… AMBIL BALIK HARTA RAKYAT DARI KRONI…. kah kah kah…



6 ulasan:

encik panda berkata...

haaa yee tangguh, duit cukai kita abes kena pakai utk bayar pampasan zzzzzzz

Tok Uban berkata...

Memanglah...bila depa dah menang nanti...depa naikkanlah semua...alasan yang akan depa bagi...RAKYAT DAH BAGI MANDAT...rakyat juga yang salah...kahkahkah

ummi berkata...

Saya tak faham bila nak menjelang pilihanraya je, mcm2 yg timbul.

Kat KTganu pun sama, tiba2 mencurah2 duit masuk kononnya tu bantuan yg dah lulus tapi belum diagihkan, bla bla bla.....

Mudah2an di 2 "bukit" nanti, rakyat boleh buat penentuan yg bijaksana....

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu (dan orang Malaysia) mudah lupa. Menteri Kerja Raya kata nak naik tol ... rakyat bising. PM kata tak jadi naik tol ... kerajaan prihatin. Rupanya nak pilihanraya dan kasi syarikat kroni dua kali lipat. Tak jadi naik tol ... kena bayar pampasan guna duit rakyat. Lepas pilihanraya, naikkan tol ... rakyat dah beri mantat. Dua kali lipat. Duit cukai pun dapat, duit extra tol pun dapat. Malaysia (dan Melayu) boleh ...

Tanpa Nama berkata...

habislah ko azmi, nak jadi hakim kami konon

hampagas berkata...

kalau takde kaitan dengan pilihanraya kecil n besar,mesti ade kaitan dengan pilihanrakyat..umno menang tol naik,tak menang pun tol naik jugak..elok la jgn dimenangkn..bleh la umno rasa kalah bergaya..