Sabtu, 28 Mac 2009

BOIKOT AKHBAR PRO –UMNO 3 BULAN – NIK AZIZ - harakah



Tindakan terbaru kerajaan Barisan Nasional (BN) menggantung permit akhbar oposisi dianggap sebagai tindakan jahat dan takut kepada kebenaran terbongkar.

Malah bagi Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat tindakan Kementerian Dalam Negeri (DKN) itu tidak sekali-kali menghalang rakyat bagi mendapatkan maklumat yang kini berada di hujung jari.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, sebagai tindak balas terhadap tindakan KDN, rakyat di negara ini disaran tidak membeli akhbar harian yang didukungi Umno dalam tempoh tiga bulan.




13 ulasan:

Prof. Era Pasca berkata...

saya SETUJU!!! mulai 28 MAC kite tutup lampu dan UMNO sekali...

nizang berkata...

boikot jangan tak boikot!

nizang berkata...

boikot jangan tak boikot!

ct berkata...

Takpe tok guru, dah lama boikot dah. dun wori lor.

pak yatim berkata...

setuju..boikot semua jenama BN..kita tengok lagu mana dia nak gerak pah ni..

nyok kukoq berkata...

Saya bukan setakat sokong boikot 3 bulan malah nak cadangkan supaya diboikot terus akhbar Umno/BN itu.

Saya sendiri sudah hampir 20 tahun tak beli akhbar akhbar itu. Tak ada rugi apa apa pun, malah menguntungkan.

Pertama, untung boleh jimat duit, kedua untung tak serabut memikirkan fitnah yang mereka hamburkan.

Keylee Daud berkata...

kita lawan sama itu mat mulut berbuih tepi..kekeke

Tanpa Nama berkata...

Bro,,, saya dah 10 tahun 6 bulan tak baca melayao & hairan

Tanpa Nama berkata...

Tak baca Utusan Malaysia dan Berita Harian memang tak rugi pun. Harapkan gosip artis aje. Standard pun dah sama Metro. Mengarut aje ...

SL Chan berkata...

Saya setuju dengan TGNA..pulaukan saja

bibir tebal berkata...

gua langsung tak pernah baca akhbar tajaan BN sebab gua buta huruf..

Tanpa Nama berkata...

Kadar pengangguran meningkat lagi,periuk nasi harakah dan suara keadilan tertutup kini.mana keadilan yang kita cari.undi pakatan rakyat di PRK dan PR13 nanti.

harun berkata...

elok la boikot terus paper2 fitnah. xrugi pun xbeli. mendukung usaha fitnah saja potpetpotpet.