Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Mac 2009

KIRA PUNYA KIRA ANAK MADEY KALAH


DAH LENGIT NAK BUAT APA LAGI


"Inilah sebab-sebabnya saya tidak hadir. Saya rasa diri saya akan tercemar jika saya berada dalam majlis yang disertai oleh orang yang mendukung amalan rasuah," tulis mantan perdana menteri dalam blognya hari ini.

Sehubungan itu, beliau menolak tanggapan bahawa beliau tidak hadir kerana anaknya - Mukhriz - kalah dalam pertandingan merebut jawatan ketua Pemuda
.


kah kah kah… KAH KAH KAH… kah kah kah…

woit… BUKAN TAK HADIR HANYA TAK TUNJUK MUKA …kah kah kah…

kah kah kah… MULA MULA NAK TUNJUK MUKA…TAPI MENANTU YANG MENANG BUKAN ANAK… kah kah kah…

kah kah kah…. TUNGGU PUNYA TUNGGU YANG MENANG MENANTU … kah kah kah…

kah kah kah… DALAM GELAP CELAH DEWAN TERUS MASUK KERETA LALU CELAH …. kah kah kah



8 ulasan:

ANTI-UMNO-PPSMI berkata...

laaa mangkok mahataik ni rupa pegi..sempat lg di putarbelitkan..hahha..lantak la org tua..

Master of Puppet berkata...

Lepas nie kita kasi kalah badut Madey plak

Dari New York

New York Times
International Herald Tribune

Dari UK (tuan guru UMNO(Baru) nie)

Times Online

Dari Australia

The Australian
Nine MSN

Dari Korea

Korea Times

Dari India

India Times

Dari Thailand

The Nation

Tidak lupa juga untuk penyokong GMP

Dari Indonesia

Kompas

manky berkata...

hahahahhahahhahaha.......sia sial je mahaDEATH kempen utk anakanda tersayang

Tanpa Nama berkata...

bro esam,silap tarikh sepatutnya malam nie baru earth hour.belajar dari pak uban boleh padam satu jajahan swk...

samilux berkata...

kakaka hahaha very detail .dan lucu....betul.. kakaka

Tok Uban berkata...

Inilah sebab-sebabnya saya tidak hadir. Saya rasa diri saya akan tercemar jika saya berada dalam majlis yang disertai oleh orang yang mendukung amalan rasuah," tulis mantan perdana menteri dalam blognya hari ini.

Ewah...sedapnya bahasa...kau ingat kau tu berseh?...kau tu bukan hanya kuman rasuah...tapi jugak bakteria...parasait..virus...dan bapak segala rasuah...faham tak?

Hamba berkata...

Mamak Frankenstein tu bukan pendukung rasuah yg ulung ke??? Tak nak hadir sama2 dgn golongan pendukung rasuah konon!!! Padahal malu sebab kempen utk anak dia tak jalan.... memang betullah DR Frankenmamak ni....agak2 nya lepas tak jadi PM ni lupa nak letak otak kat kepala dia sebab tu lupa yg dia ni dulu pendukung rasuah No 1 Malaysia.....

Sudin berkata...

Salam abang isham,

Inilah manusia yang bernama Madey a/l kutty yang suci murni yang pernah dijadikan tuhan.
Raja sekelian mamak yang punya hati suci seputih Breeze.

Woit..Mahafiraun !!!
Diri tercemar ?
Pundek hang !
Hutang kapal bawang bila mahu bayar ?