Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Mac 2009

KESAH MANGKOK NGOK – malaysian insider


Overseas Umno clubs representative Wan Md Hazlin Hassan called on the government to ban the Egypt-based Malay students organisation PMRAM as it was dominated by the opposition.

"PMRAM must be banned and the scholarships of students who join PMRAM must be revoked," said Wan Hazlin.



kah kah kah… MANGKOK DARI DARI ULU MANA NI?.... kah kah kah…

woit… UNIVERSITI KOKAK MANA MANGKOK NI BELAJAR ?.... kah kah kah

kah kah kah… INI MESTI UNIVERSITI ATAS KEDAI REPAIR KERETA… kah kah kah…



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamat ni tgh nak naik...bro bagi la muka sikit...hehe...
pasni haramkan sewmua plajar obersea dar baca paper liberation sbb cakap pasal altantuya...kahkahkahhh..

ANTI-UMNO-PPSMI berkata...

Mangkok Ngok ni adalah makhluk babi yang menyamar jadi manusia. sah. tak bole dipertikaikan!_

Tanpa Nama berkata...

sikit2 tarik scholarship. macam duit kerajaan bapak ko punye.

samseng kg bongek berkata...

sapa Wan Md Hazlin Hassan ni?

woi mangkok, abah kau hanta egypt nak suruh belajar ke... nak suruh kau jadi pencacai gerombolan umno...

mamat ni mesti pengunjung setia kelab tarian gelek kat egypt ni!

samilux berkata...

mstar online :"Saya ingat memang ada isu-isu yang telah dibangkitkan pembangkang untuk burukkan nama saya kerana mereka bimbang kalau saya menang... mereka cukup bimbang," katanya.

bimbang betul tak pulangkan penyapu ..menang tak menang pun kena pulangkan.kakakakak

hai berkata...

Buat la,hangpa tgh ada kuasa,sat lagi hangpa mati campak je kat lubang...dah abih dah alim ulama yang pandai,tinggal hak hangpa boleh tunggang...buat,jgn tak buat.

hai berkata...

Ha..bagus sangat la,orang cam ni kalau mati campak je masuk lubang.Dok sakit ati ngan orang mengaji agama pasai apa?Kebanyakkan depa tu pelapis ulama,pewaris Nabi...Susah kalau dah gila....

Tanpa Nama berkata...

apa ke ngok ...suka hati kita orang la blajar kat obersea ni nak sokong parti mana ...apa duit lu ke kuar tanggung aku study

Tanpa Nama berkata...

kalau pemuda2 umno buat kelab bolasepak, mesti akan jadi juara bertahan 50 tahun berturut2.

mana tak jadi juara, semua pasukan2 lain diharamkan, tinggal satu pasukan je yg boleh main

Sudin berkata...

kecik-kecik dah pandai bodek.....

Tok Pakeh berkata...

Suroh mamat tu duk diam-diam dan duduk tempat yang dilinkkan ni.

http://www.bibalex.org/English/index.aspx

Kau tak lulus,satu kampong tahu!!!!!

SL Chan berkata...

bongok betul simangkok ni..macam semua dia punya...mana otailah???? kat bawah celah kakike???

Tanpa Nama berkata...

Dia ni belajar kat UK, sila baca artikel tu sampai habis. Belajar kat UK pun, tapi bodoh jugak, jadi lembu tunggangan UMNO. Otak bodoh macam lembu.

msvtec berkata...

aku rasa perwakilan umno dah gila talak..semua idea yg diberi mcm m'sia ni negara diktator. mana pi demokrasi?
cadangan wan hazlin ni samala mcm madey dulu yg tarik bantuan sekolah agama rakyat..sebab kununnya depa ngaji bencikan gomen. poodah! klu depa tak ngaji agama sapa nak talkinkan cicit ko 60 tahun lagi hah? bodoh

fugazi BN berkata...

hello...dia ingat duit yg di taja oleh bn tu dtg dari mana?kita semua bayar cukai tak kira bangsa,agama,colour apa pun...tak kira le parti mana pun.kata demokrasi,buat lawak Malaysia ni di mata dunia.(makan MDonald pun kena tax)