Khamis, 2 April 2009

AZALINA BERANG SPRM BERDIAM DIRI –melayu


Menteri Pelancongan, Azalina Othman Said berang dengan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang terus berdiam diri berhubung dakwaan rasuah yang melibatkan dirinya.


TAMBAHAN

Apabila ditanya tentang perkembangan tuduhan rasuah terhadap beliau, Azalina berkata beliau 'naik angin' dengan karenah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kerana selepas tamat Perhimpunan Agung Umno siasatan terhadap kes itu tiba-tiba tiada khabar berita.

"Apa dia (SPRM) nak buat? Nak siasat, siasat. Kalau tidak ada kes, tutuplah. Saya rasa mereka sukakan saya," katanya. - Bernama

kah kah kah…. KAH KAH KAH… kah kah kah

kah kah kah… BERANG ? BUKAN KAH MINAH NI DARI PENGGERANG?... kah kah kah…

woit…. MACAM MANA BOLEH BERANG ?.... kah kah kah…

kah kah kah… YANG BOLEH BERANG ALI RUSTAM ... MANSOR PUTIH...SALEH BEN JONED ... PAK SAMAD JANGGUT... INI ORANG MELAKA…. kah kah kah kah…

kah kah kah… DI MELAKA ADA GAJAH BERANG…. kah kah kah..



6 ulasan:

Tokei Kelab Dangdut berkata...

berang saya tidak tahu. kalau behrang saya tau. selalu lalu kalau nak ke pulau pinang.

behrang ini sama saperti segi tiga bermuda. bolih hilang kalau silap lalu. kahkahkah.

bolih diculik. kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

woi brader Behrang tu kampong saya. kakakakaaaaaaaahhhhhhhh member kata "bermuda Triangle" hahahahahaa hati hati kalau nak ke utara melalu Behrang.....nanti bolih hilang. suruh Mat Monggol dan Bik Mama lalu Behrang dan kita lihat siapa yang hilang.
Woi mamak kutty... nak jadi PM balik sebab terasa diri dia yang paling pandai.....Mt sembab pun berangan muka jahit midi pun bercita cita....hahahahahaha alahai anak si afdal pun berangan.
woi Mat Lidah kontot....pergi lah menurun pakai keris kot kot ada luck.....tapi brader mari kita hilangkan mereka semua di Berang oops Behrang "Bermuda Triangle" kelolaan Mat monggol.

noel berkata...

"Saya rasa mereka sukakan saya," .. hahaha..lawak.. bro isham suka dia tak?

jawa peranakan berkata...

ahli parlimen dari PENGGERANG ini hanya mampu BERANG tapi tidak mampu MENGERANG..

Tanpa Nama berkata...

KUALA LUMPUR [1.30 pm] - Ini satu berita panas yang pasti mendebarkan. Pihak kami baru sahaja mendapat satu berita yang paling eksklusif dari Istana Negara sebentar tadi. Ia berkaitan isu peralihan kuasa antara Pak Lah dan Najib Razak.

Menurut maklumat Yang di- Pertuan Agong Tuanku Mizan telah memperkenankan perletakan jawatan Pak Lah, tetapi Tuanku mohon perlantikan Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6 esok pagi ditangguhkan.

Apapun kami masih menunggu maklumat lanjut berhubung dengan berita ini. Patutlah ketika keluar dari Istana sebentar tadi Najib kelihatan tidak ceria dan tidak mahu bercakap kepada pihak media yang sedang menunggu beliau.

Cuba lihat dua laporan terkini akhbar arus perdana berkenaan perkara ini- pahangDaily

Sudin berkata...

Bernama ?
Salah satu agensi yang membodohkan rakyat.
Patutlah diberi gelaran TIUNAMA !
Tiunama ka cibai!!!

Behrang melahirkan pejuang Ahmad Boestamam.

Semenjak dua menjak ni pejuang daerah ini hilang,menyorok celah bomoh kopek...